יום שישי, 26 ביולי 2013

Andrea Bocelli y Marta Sanchez - Vivo por ella

Andrea Bocelli y Marta Sanchez  - Vivo por ella
חיי בזכותה - מרטה סנצ'אס ואנדראה בוצ'אלי



:Andrea
אנדראה:
Vivo por ella sin saber
אני חי בזכותה בלי לדעת
.si la encontré o me ha encontrado
אם אני מצאתי אותה או שהיא מצאה אותי.
Ya no recuerdo como fue
איני זוכר כבר איך זה קרה
.pero al final me ha conquistado
אך בסוף היא כבשה אותי.

Vivo por ella que me da
אני חי בזכותה כי היא נותנת לי
.toda mi fuerza de verdad
את כל כוחי האמיתי.
.Vivo por ella y no me pesa
אני חיי בשבילה וזה לא מכביד עלי.

:Marta
מרטה:
Vivo por ella yo también
גם אני חייה בזכותה
no te me pongas tan celoso.
אל תהיה כל כך קנאי.
Ella entre todas es la más
היא מבין כולן, היא הכי
.dulce y caliente como un beso
מתוקה וחמה כמו נשיקה.
Ella a mi lado siempre está
היא נמצאת לידי כל הזמן
.para apagar mi soledad
כדי לכבות את בדידותי.
Mas que por mi por ella
יותר מאשר בשבילי בשבילה
.yo vivo también
אני חייה גם כן.

:Andrea
אנדראה:
Es la musa que te invita
היא ההשראה שמזמינה אותך

:Marta
מרטה:
.A tocarla suavecita
לגעת בה בעדינות.

:Andrea
אנדראה:
En mi piano a veces triste
בפסנתרי היא לפעמים עצובה
la muerte no existe
המוות לא קיים
.si ella esta aquí
אם היא נמצאת כאן.

:Marta
מרטה:
Vivo por ella que me da
אני חי בזכותה כי היא נותנת לי
todo el afecto que le sale
את כל החיבה שיוצאת ממנה
a veces pega de verdad
לפעמים היא מרביצה באמת

:Los Dos
שניהם:
.pero es un puño que no duele
אך זה אגרוף שאינו כואב.

:Andrea
אנדראה:
Vivo por ella que me da
אני חי בזכותה כי היא נותנת לי
fuerza, valor y realidad
כוח, אומץ ומציאות
...para sentirme un poco vivo
כדי שהרגיש קצת חי...

:Marta
מרטה:
.Cómo duele cuando falta
כמה כואב כאשר היא חסרה.

:Andrea
אנדראה:
Vivo por ella en un hotel
אני גר בשבילה במלון

:Marta
מרטה:
.cómo brilla fuerte y alta
איך היא זוהרת בחוזקה ועוצמה.

:Andrea
אנדראה:
Vivo por ella en propia piel
אני בעצמי חי בשבילה

:Los Dos
שניהם:
Si ella canta en mi garganta
אם היא שרה בגרוני
.mis penas más negras espanto
את מכאובי השחורים ביותר אני מבהיל/ה.

:Andrea
אנדראה:
Vivo por ella y nadie más
אני חי בשבילה ואף לא אחר
puede vivir dentro de mi
היא יכולה לחיות בתוך תוכי
...ella me da la vida,la vida
היא נותנת לי את החיים, את החיים...

:Los Dos
שניהם:
sí está junto a mí
אם היא נמצאת יחד עמי
.sí está  junto a mí
אם היא נמצאת יחד עמי.

:Andrea
אנדראה:
Desde un palco o contra un muro
מתא צפייה בתאטרון או כנגד חומה

:Marta
מרטה:
vivo por ella al limite
אני חייה בשבילה על הגבול

:Andrea
אנדראה:
.En el trance más oscuro
בטרנס הכי אפל.

:Marta
מרטה:
Vivo por ella integra
אני חייה מסורה כל כולי בשבילה

:Los Dos
שניהם:
cada día una conquista
כל יום כבישה נוספת
la protagonista
הכוכבת הראשית
.es ella también
זאת גם כן היא.

:Andrea
אנדראה:
Vivo por ella porque va
אני חיי בשבילה מכיוון
dándome siempre la salida
שהיא נותנת לי את המפלט
porque la música es así
כי המוזיקה היא ככה
.fiel y sincera de por vida
אמינה וכנה לחיים שלמים.

:Marta
מרטה:
Vivo por ella que me da
אני חייה בשבילה מכיוון שהיא נותנת
.noches de amor y libertad
לילות של אהבה וחופש.
...Si hubiese otra vida, la vivo
אם היו חיים נוספים, אחייה אותם...
.por ella también
בשבילה גם כן.


:Andrea
אנדראה:
Ella se llama música
היא נקראת מוזיקה

:Marta
מרטה:
.yo vivo también
אני חייה גם כן

:Andrea
אנדראה:
Vivo por ella créeme
אני חי בשבילה תאמיני לי

:Marta
מרטה:
.por ella también
בשבילה גם כן.

:Los Dos
שניהם:
Io vivo per lei
אני חיי/ה בשבילך

:Andrea
אנדראה:
Io vivo
אני חי

:Marta
מרטה:
.per lei
בשבילך.