יום שלישי, 10 בספטמבר 2013

Ricardo Arjona - Hoy Es Un Buen Día Para Empezar

Ricardo Arjona  - Hoy Es Un Buen Día Para Empezar
היום זהו יום טוב כדי להתחיל - ריקרדו ארחונה


,Hoy es un buen día para empezar
היום זהו יום טוב כדי להתחיל,
.cancelar mis deudas y reorganizar
לבטל את החובות שלי ולהתארגן מחדש.
,Comer a mis horas y dejar de fumar
לאכול בשעות שלי ולהפסיק לעשן,
.antes de que el cuerpo empiece a reclamar
לפני שהגוף יתחיל לדרוש זאת.

,Hoy es un buen día para respetar
היום זהו יום טוב כדי לכבד,
.a ese rayo de sol que me viene a despertar
את קרן אור הזה שבא כדי לעיר אותי.
.Y dejar todo atrás lo mejor sera empezar
ולעזוב את הכל מאחור הכי טוב יהיה להתחיל.

,Hoy es un buen día para empezar
היום זהו יום טוב כדי להתחיל,
.hacer borrón cuenta nueva y dejar todo atrás
לפתוח דף חדש ולעזוב הכל מאחור.
,Conseguirme una novia y dejar de saltar
להשיג לי כלה ולהפסיק לקפוץ,
.de cama en cama sin hallar mi lugar
ממיטה למיטה מבלי למצוא את מקומי.

,Hoy es un buen día para saludar
היום זהו יום טוב בשביל לברך,
.a mi peor enemigo y decirle que tal
את אויבי המושבע ולומר לו מה נשמע.
.Y dejar todo atrás, lo mejor sera empezar
להשאיר הכל מאחור, הכי טוב יהיה להתחיל.
,Por que el balance de las cuentas de la cosa existencial
כיוון שהמאזן של חשבונות של הדברים הקיומיים,
.arrojan un terrible saldo,que se llama soledad
מניבים מאזן איום, שנקרא בדידות.
Eso es que es un buen día
זהו שזה יום טוב
.para empezar
כדי להתחיל.

:Coro
פזמון:
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Porque hasta hoy he sido
מכיוון שעד היום הייתי
.solo una ensarta de moléculas
רק שרשרת של מולקולות.
,Un sube y baja de la sangre
נדנדה אחת של הדם, 
.un armazón de calcio con articulación
ערמה אחת של סידן עם מפרק.
Porque hasta hoy he sido
כיוון שעד היום הייתי
.solo algo que llena la nada
רק משהו שממלא את הכלום.
O quizas solo el juguete predilecto
או אולי רק צעצוע המועדף
de algun niño extraterrestre
של ילד חוצני כלשהו
.que juega conmigo a los humanos
שמשחק עימי את בני האדם.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

,Hoy es un buen día para empezar
היום זהו יום טוב כדי להתחיל,
.que mas da lo que fuere, frente a lo que vendrá
מה זה משנה מה הייתי, מול מה שיגיע.
,Tirar los rencores en algún lugar
לזרוק את הטינות במקום כלשהו,
.que de tanto acumularse, me van a reventar
שמרוב שהוא הצטבר, הוא ימוטט אותי.

,Hoy es un buen día para olvidar
היום זהו יום טוב כדי לשכוח,
todas aquellas cosas que me hicieron llorar
 את כל אותם הדברים שגרמו לי לבכות
Y dejarlas atrás. lo mejor sera empezar
ולהשאיר אותם מאחור. הדבר הטוב ביותר יהיה להתחיל
.Y olvidar los problemas económicos
ולשכוח את כל הבעיות הכלכליות
que redundaron en gastronómicos
שהפכו לקולינריות.
.Y mis ansias de poder,que pretendían trascender
ואת חשקי להיות יכול, אשר רצו התגלות.
.Eso es que es un buen día, para empezar
זהו שזה יום טוב, כדי להתחיל.

Coro
פזמון