יום רביעי, 23 באוקטובר 2013

Juanes - A Dios Le Pido

Juanes - A Dios Le Pido
מהאל אני מבקש - חואנס

La cancion "Me-a-el ani mevaquesh", A Dios Le Pido
Fue lanzada por Juanes en el año 2002
el padre de Juanes fue secuestrado y no lo volvió a ver
por eso pide que su padre lo recuerde

Sigame en el Blog o en Facebook

השיר מהאל אני מבקש, "הדיוס לה פידו"
בוצע על ידי חואנס בשנת 2002
אביו של חואנס נחטף והוא לא חזר לראותו
לכן הוא מבקש שאביו יזכור אותו

עקבו אחרי בבלוג או בפייסבוק

Que mis ojos se despierten
שעיניי יתעוררו
She einai it-oreru
Con la luz de tu mirada, yo
עם האור של מבטך, אני
im a-or shel mabatej, ani
(A Dios le pido)
(מהאל מבקש)
(Me-a-el mevaquesh)
Que mi madre no se muera
שאמי לא תמות
She imi lo tamut
Y que mi padre me recuerde
ושאבי יזכור אותי
Ve she avi izkor oti
(A Dios le pido)
(מהאל אני מבקש)
(Me-a-el ani mevaquesh)

Que te quedes a mi lado
שתישארי לידי
She tisha-ari leyadi
Y que más nunca te me vayas mi vida
ושלעולם לא תלכי לי עוד מחיי
Ve she le-olam lo telji li od me-jayai
(A Dios le pido)
(מהאל אני מבקש)
(Me-a-el ani mevaquesh)
Que mi alma no descanse cuando
שהנשמה שלי לא תנוח כאשר
She a-neshama sheli lo tanu-aj ka-asher
De amarte se trate, mi cielo
יהיה מדובר בלאהוב אותך, שמיים שלי
iye medubar be-le-e-ov otaj, shamaim sheli
(A Dios le pido)
(מהאל אני מבקש)
(Me-a-el ani mevaquesh)

Por los días que me quedan
למען הימים שנשארו לי
Le-maan a-iamim shenish-aru li
Y las noches que aún no llegan, yo
והלילות שעדיין לא הגיעו, אני
Ve a-leylot she-adain lo egui-u, ani
(A Dios le pido)
(מהאל מבקש)
(Me-a-el mevaquesh)
Por los hijos de mis hijos
בשביל הילדים של הילדים שלי
Bishvil a-ieladim shel a-ieladim sheli
Y los hijos de tus hijos
והילדים של הילדים שלך
Ve a-ieladim shel a-ieladim shel-ja
(A Dios le pido)
(מהאל אני מבקש)
(Me-a-el ani mevaquesh)

Que mi pueblo no derrame tanta sangre
שעמי לא ישפוך כל כך הרבה דם
She ami lo ishfoj kol kaj arbe dam
Y se levante mi gente
ויקומו אנשי
Ve iakumu anashai
(A Dios le pido)
(מהאל אני מבקש)
(Me-a-el ani mevaquesh)
Que mi alma no descanse cuando
שנשמתי לא תנוח כאשר
She-nishmati lo tanu-aj kahasher
De amarte se trate, mi cielo
יהיה מדובר בלאהוב אותך, שמיים שלי
iye medubar be-le-e-ov otaj shama-im sheli
(A Dios le pido)
(מהאל אני מבקש)
(Me-a-el ani mevaquesh)

Un segundo más de vida para darte
עוד שנייה נוספת מהחיים בשביל להעניק לך
Od shniya nosefet me-aja-im bishvil le-ahanik laj
Y mi corazón entero entregarte
ולמסור לך את לבי בשלמותו
Ve limsor laj et libi bishlemuto
Un segundo más de vida para darte
עוד שנייה נוספת מהחיים בשביל להעניק לך
Od shniya nosefet me-a-ja-im bishvil le-a-anik laj
Y a tu lado para siempre yo quedarme
ולצידך אשאר לתמיד
U letsidej esha-er letamid
Un segundo más de vida yo
עוד שנייה אחת נוספת של חיים אני
Od shniya ajat nosefet shel jaim, ani
A Dios le pido
מהאל מבקש
Me-a-el mevaquesh

:Coro
פזמון: Pizmon
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Que si me muero sea de amor
שאם אני אמות זה יהיה מאהבה
She-im ani amut ze iye me-a-ava
Y si me enamoro sea de vos
ואם אני אתאהב זה יהיה בך
Ve im ani et-a-ev ze iye baj
Y que de tu voz sea este corazón
וששל הקול שלך יהיה שייך לב זה
Ve she-shel a-kol shelaj iye shayaj lev ze
Todos los días
כל הימים
Kol a-iamim
A Dios le pido
מהאל אני מבקש
Me-a-el ani mevaquesh
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Coro
פזמון
Pizmon

A Dios le pido
מהאל אני מבקש
Me-a-el ani mevaquesh

Que mis ojos se despierten
שעיניי יתעוררו
She-einai it-oreru
Con la luz de tu mirada yo
עם האור של מבטך, אני
im a-or shel mabatej, ani
(A Dios le pido)
(מהאל מבקש)
(Me-a-el mevaquesh)
Que mi madre no se muera
שאמי לא תמות
She-imi lo tamut
Y que mi padre me recuerde
ושאבי יזכור אותי
Ve she avi izkor oti
(A Dios le pido)
(מהאל אני מבקש)
(Me-a-el ani mevaquesh)

Que te quedes a mi lado
שתישארי לצידי
She tisha-ari le tsidi
Y que más nunca te me vayas mi vida
ושלעולם לא תלכי לי עוד מחיי
Ve she le-olam lo telji li od me-jayai
(A Dios le pido)
(מהאל אני מבקש)
(Me-a-el ani mevaquesh)
Que mi alma no descanse cuando
שנשמתי לא תנוח כאשר
She nishmati lo tanu-aj ka-asher
De amarte se trate, mi cielo
יהיה מדובר בלאהוב אותך, שמיים שלי
ihiye medubar be-le-e-ov otaj shamaim sheli
(A Dios le pido)
(מהאל אני מבקש)
(Me-a-el ani mevaquesh)

Un segundo más de vida para darte
עוד שנייה נוספת של חיים כדי לתת לך
Od shniya nosefet shel jahim quedei latet laj

Y mi corazón entero entregarte
ולמסור לך את לבי בשלמותו
Ve limsor laj et libi bishlemuto
Un segundo más de vida para darte
עוד שנייה של חיים כדי לתת לך
Od shniya shel jahim quedei latet laj
Y a tu lado para siempre yo quedarme
ולצידך לתמיד אני אשאר
U letsidja letamid ani esha-er
Un segundo más de vida, yo
עוד שנייה של חיים, אני
Od shniya shel jaim, ani
A Dios le pido
מהאל מבקש
Me-a-el mevaquesh

Coro x4
פזמון Pizmon

La cancion השיר

תגובה 1:

  1. Juanes - A Dios Le Pido
    מהאל אני מבקש - חואנס

    lyrics , letras , מילים
    תרגום שירים מספרדית לעברית
    canción Spanish español
    מתורגם לעברית
    aprender hebreo
    traducción

    Que mis ojos se despierten
    שעיניי יתעוררו
    She einai it-oreru
    Con la luz de tu mirada, yo
    עם האור של מבטך, אני
    im a-or shel mabatej, ani
    (A Dios le pido)
    (מהאל מבקש)
    (Me-a-el mevaquesh)
    Que mi madre no se muera
    שאמי לא תמות
    She imi lo tamut
    Y que mi padre me recuerde
    ושאבי יזכור אותי
    Ve she avi izkor oti
    (A Dios le pido)
    (מהאל אני מבקש)
    (Me-a-el ani mevaquesh)

    Que te quedes a mi lado
    Y que más nunca te me vayas mi vida
    (A Dios le pido)
    Que mi alma no descanse cuando
    שהנשמה שלי לא תנוח כאשר
    She a-neshama sheli lo tanu-aj ka-asher
    De amarte se trate, mi cielo
    יהיה מדובר בלאהוב אותך, שמיים שלי
    iye medubar be-le-e-ov otaj, shamaim sheli
    (A Dios le pido)
    (מהאל אני מבקש)
    (Me-a-el ani mevaquesh)
    Por los días que me quedan
    Y las noches que aún no llegan, yo
    (A Dios le pido)

    Por los hijos de mis hijos
    בשביל הילדים של הילדים שלי
    Bishvil a-ieladim shel a-ieladim sheli
    Y los hijos de tus hijos
    והילדים של הילדים שלך
    Ve a-ieladim sheli shel a-ieladim shel-ja
    (A Dios le pido)
    (מהאל אני מבקש)
    (Me-a-el ani mevaquesh)

    Que mi pueblo no derrame tanta sangre
    שעמי לא ישפוך כל כך הרבה דם
    She ami lo ishfoj kol kaj arbe dam
    Y se levante mi gente
    ויקומו אנשי
    Ve iakumu anashai
    (A Dios le pido)
    (מהאל אני מבקש)
    (Me-a-el ani mevaquesh)

    Que mi alma no descanse cuando
    שהנשמה שלי לא תנוח כאשר
    She-a-neshama sheli lo tanu-aj kahasher
    De amarte se trate, mi cielo
    יהיה מדובר בלאהוב אותך, שמיים שלי
    iye medubar be-le-e-ov otaj shama-im sheli
    (A Dios le pido)
    (מהאל אני מבקש)
    (Me-a-el ani mevaquesh)
    Un segundo más de vida para darte
    Y mi corazón entero entregarte
    Un segundo más de vida para darte
    Y a tu lado para siempre yo quedarme
    Un segundo más de vida yo
    A Dios le pido

    :Coro
    פזמון: Pizmon
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Que si me muero sea de amor
    שאם אני אמות זה יהיה מאהבה
    She-im ani amut ze iye me-a-ava
    Y si me enamoro sea de vos
    ואם אני אתאהב זה יהיה בך
    Ve im ani et-a-ev ze iye baj
    Y que de tu voz sea este corazón
    וששל הקול שלך יהיה שייך לב זה
    Ve she-shel a-kol shelaj iye shayaj lev ze
    Todos los días
    כל הימים
    Kol a-iamim
    A Dios le pido
    מהאל אני מבקש
    Me-a-el ani mevaquesh
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Coro
    פזמון
    Pizmon

    A Dios le pido
    Que mis ojos se despierten
    Con la luz de tu mirada yo
    (A Dios le pido)
    Que mi madre no se muera
    Y que mi padre me recuerde
    (A Dios le pido)
    Que te quedes a mi lado
    Y que más nunca te me vayas mi vida
    (A Dios le pido)
    Que mi alma no descanse cuando
    De amarte se trate, mi cielo
    (A Dios le pido)

    Un segundo más de vida para darte
    Y mi corazón entero entregarte
    Un segundo más de vida para darte
    Y a tu lado para siempre yo quedarme
    Un segundo más de vida, yo
    A Dios le pido

    Coro x4
    פזמון Pizmon

    מהאל אני מבקש - חואנס
    #Juanes #ADiosLePido #Hebreo

    השבמחק