יום שלישי, 15 באוקטובר 2013

Rios De Gloria - Comete Mi Cuerpo


Rios De Gloria - Comete Mi Cuerpo
תאכל/י את גופי - ריוס דה גלוריה


Cuantas esperas, minutos de hielo
כמה המתנות, דקות של קרח
Kama amtanot, dakot shel queraj
,denudan mi cuerpo
מפשיטות את גופי,
,Mafshitot et gufi
queriendo tus besos
רוצות את נשיקותיך
Rotsot et neshikoteija
esperando ser presa esta noche
מחכה להיות כלואה הלילה
Mejaque lei-iot klu-a a layla
de tu oscura pasión mi cuerpo
מתשוקתך האפלה לגופי
Mi t-shukatej a-afela legufi
devorada de pies a cabeza,
טרופה מכף רגל ועד ראש,
,Trufa mikaf reguel ve ad rosh
.devorada de fuego y deseo
טרופה מאש ומתשוקה
Trufa me esf u t-shuka

:Coro
פזמון: Pizmon
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Cómete mí cuerpo
תאכל את גופי
Tojal et gufi
,desnudos al viento
ערומים לרוח,
,Arumim la ru-aj
cómete mi alma
תאכל את נשמתי
Tojal et nishmati
.ya no puedo más
איני יכולה עוד.
.Eini iajola od
cómete mi cuerpo
תאכל את גופי
Tojal et gufi
 ,desnudos al viento
ערומים לרוח,
,Eromim la ru-aj
cómete mis ganas
תאכל את חשקיי
Tojal et jashakai
.ya no puedo más
איני יכולה עוד.
.Eini yejola od
Cómete,cómete
תאכל, תאכל
Tojal, tojal
,mójame, bébete mi cuerpo
תרטיב אותי, שתה את גופי,
,Tartiv oti, shte et gufi
.es que no puedo esperar
כי איני יכולה להמתין.
.Ki eini yejola le-amtin
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

,Estoy encendido
אני בוער,
,Ani bo-er
me fundo por dentro
אני נבנה מבפנים
Ani nivna mi bifnim
,tus manos en sueños
ידייך בחלומות,
,iadei-ja ba jalomot
dibujan mi cuerpo
מציירות את גופי
Me-tsai-rot et gufi
,me reclaman tus piernas
דורשות ממני את רגלייך,
,Dorshot mimeni et ragla-ij
tus labios
את שפתייך
Et sfataij
,Con un grito que ya no domino
עם צעקה שאני כבר לא שולט,
,im tse-aka she ani kvar lo sholet
te reclama mi urgencia infinita
דורשות ממך את הדחיפות האין סופית שלי
Doreshet mimja et a djifut a-ein sofit sheli
.estoy solo lo sabes, no vivo
אני לבד את יודעת, אינני חי.
/Ani levad at ioda-at, eineni jai

Coro
פזמון Pizmon

Cómete mí cuerpo
תאכל את גופי
Tojal et gufi
,desnudos al viento
ערומים לרוח,
,Arumim la ru-aj
cómete mi alma
תאכל את נשמתי
Tojal et nishmati
.ya no puedo más
איני יכולה עוד.
.Eini iajola od
cómete mi cuerpo
תאכל את גופי
Tojal et gufi
 ,desnudos al viento
ערומים לרוח,
,Eromim la ru-aj
cómete mis ganas
תאכל את חשקיי
Tojal et jashakai
.ya no puedo más
איני יכולה עוד.
.Eini yejola od

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה