יום שבת, 28 בדצמבר 2013

Los Auténticos Decadentes y Julieta Venegas - No Me Importa el Dinero

Los Auténticos Decadentes y Julieta Venegas - No Me Importa el Dinero
הכסף לא חשוב לי - חוליאטה ונגאס ולוס הוטנטיקוס דכאדנטס

,"La canción "Ha Kesef Lo Jashuv
No Me Importa el Dinero
 fue lanzada por
Los Auténticos Decadentes y Julieta Venegas
en el año 2012
.Un tipo le empieza a llegar tarde a su novia
regularmente por venir a pie para orar
,El perdió su lugar de trabajo
ella se alivio que no se trata de otra mujer
.y también en momentos difíciles estará a su lado
por que el dinero no le importa

Sigame en el Blog o en Facebook

השיר הכסף לא חשוב לי,
"נוֹ מֵה יִמְפוֹרְטָה אֶל דִינֵרוֹ"
בוצע על ידי
חוּלִיאֶטֵה וֶנֶגַאס וְלוֹס הַוּטֵנְטִיקוֹס דֶכָאדֵנְטֵס
בשנת 2012
בחור מתחיל לאחר לחברתו
באופן תדיר כי התחיל להגיע ברגל כדי לחסוך.
כי איבד שוב את מקום עבודתו,
היא מצידה נשמה לרווחה שלא מדובר בבחורה אחרת
וגם ברגעים קשים היא תעמוד לצידו
כי הכסף לא חשוב לה.

עקבו אחרי בבלוג או בפייסבוק



Me dijeron que llamaste pero ya me había ido
אמרו לי שהתקשרת אך כבר הלכתי
Amru li she itkashart aj kvar alajti
pues salimos mas temprano del taller
כי יצאנו יותר מוקדם יותר מהסדנה
Ki uatatsanu ioter mukdam me-asadna
yo me vine caminando para no gastar dinero
אני הלכתי בכדי לא לבזבז כסף
Ani alajti bijdehi lo le bazbez quesef
.y por eso llego tarde, como ayer
ובגלל זה אני מגיע מאוחר, כמו אתמול.
.U biglal ze ani maguiha me-ujar, quemo etmol

Ya no trates de ocultarme
כבר אל תנסה להסתיר ממני
Kvar al tenase le astir mimeni
lo que me enteré esta tarde
את מה שנודע לי הערב
Et ma she nodaha li a-erev
yo sabía que algo andaba mal
אני ידעתי שמשהו אינו הולך כשורה
Ani idati she mashe-u eino olej kashura
menos mal que solo es eso
מזל שזה רק זה
Mazal she ze rak ze
sentí alivio, lo confieso
הרגשתי אנחת רווחה, אני מודה
Ergashti anjat revaja, ani moda
.tuve miedo de que fuera otra mujer
פחדתי שתהיה זאת בחורה אחרת.
.Pajadti she-tihiye zot bajura ajeret

Yo no quise preocuparte
לא רציתי להדאיג אותך
Lo ratsiti le adhig otaj
no querías que supiera
לא רציתה שאדע
Lo ratsita she-eda
.que quedaste sin trabajo una vez mas
שנשארת ללא עבודה פעם נוספת.
.She nisharta lelo avoda paham nosefet
No me tumba un viento frío
רוח קרה אינה קוברת אותי
Ruhaj kara ehina koveret oti
y si te tengo cerca mío
ואם יש לי אותך קרוב אלי
Ve im iesh li otja karov elahi
...no le temo a lo que pueda suceder
אינני חוששת למה שעלול לקרות...
...Eini josheshet lema she alul likrot

A mí no me importa el dinero
לא אכפת לי מהכסף
Lo ejpat li me aquesef
,tengo lo que yo mas quiero a mi lado
יש לי את מה שאני רוצה לידי,
.iesh li et ma she ani rotsa le-iadi
soy tu fiel compañera
אני אשת אמונך
Ani eshet emunja
me gusta que seas así como sos
אני אוהבת שתהיה כמו שאתה
Ani ohevet she tihiye kmo she ata
sos mi escudo ante el miedo
אתה הוא הקמע שלי מפני הפחד
Ata u a kameha sheli mipnehi a pajad
y aunque se derrumbe el cielo
וגם אם יפלו השמיים
Ve gam im ieplu a shamahim
nunca vas a estar solo
לעולם לא תהיי לבד
Le olam lo tihiye levad
...porque siempre estaré
כי תמיד אהיה...
...Ki tamid aheye

Ándale
קדימה
Kadima

Cómo pude imaginarme
איך יכולתי לדמיין
Eij iajolti le damyen
que se te ocurriría dejarme
שתחשוב לעזוב אותי
She tajshov la azov oti
si pasamos juntos mas de un temporal
אם עברנו יחד יותר מתקופה אחת
im avarnu iajad ioter mitkufa ajat
ni los tiempos buenos, ni los malos
לא הזמנים הטובים, לא הזמנים הרעים
Lo a zmanim a tovim, lo a zmani a rahim
han podido lograr separarnos
יכלו להפרידנו
iajlu le afridenu
...porque siempre fue más fuerte nuestro amor
כי תמיד אהבתנו הייתה חזקה יותר...
...Ki tamid ahavateinu ahita jazaka ioter

:Coro
פזמון: Pizmon
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
A mí no me importa el dinero
לא אכפת לי מהכסף
Lo ejpat li me-akesef
,tengo lo que yo más quiero a mi lado
יש לי את מה שאני רוצה לידי,
,iesh li et ma she ani rotse le-adi
soy tu fiel compañero
אני איש אמונך
Ani ish emunej
me gusta que seas así como sos
אני אוהב שתהיי כמו שאת
Ani ohev she tehi kmo she at
sos mi escudo, ante el miedo
את הקמע שלי, מפני הפחד
At a kameha sheli, mipnei a pajad
y aunque se derrumbe el cielo
וגם אם יפלו השמיים
Ve gam im ieplu a shamhim
nunca vas a estar sola
לעולם לא תהיא לבד
Le-olam lo tehi levad
...porque siempre estaré
כי תמיד אהיה...
...Ki tamid ehiye
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

!Cumbia¡
קומביה!

Oye
שמעי
Shimhi
.Julieta
חוליאטה.

Coro
פזמון
Pizmon

Oye
שמעי
Shimhi