יום ראשון, 19 בינואר 2014

Elito Revé y su Charangon - Ya sé Cantar, Ya sé Bailar


Elito Revé y su Charangon - Ya sé Cantar, Ya sé Bailar
אני כבר יודעת לשיר, אני כבר יודעת לרקוד - אליוט רבא והצ'רנגון שלו


!Oye¡
שמע!
avísale a todo el mundo 
תודיע לכל העולם
ya sé cantar, ya sé bailar 
אני כבר יודעת לשיר, אני כבר יודעת לרקוד

Hace tiempo no sabía
לפני זמן לא ידעתי
cantar ni bailar
גם לשיר וגם לא לרקוד
pero mi chico me decía
אך חבר שלי היה אומר לי
sí, muy pronto aprenderás
כן, תוך זמן קצר תלמדי

Me tomaba de la mano
הוא היה אוחז בידי
y me llevaba ensayar
והוא היה לוקח אותי לתרגל
y al ritmo de esta orquesta
ובקצב של התזמורת הזאת
,aprendí a bailar
למדתי לרקוד
(,aprendí a cantar)
(למדתי לשיר,)
(aprendí a bailar)
(למדתי לרקוד)

Después me puse a cantar
לאחר מכן התחלתי לשיר
una canción de amor
שיר אהבה
el me supo inspirar
הוא ידע להעניק לי השראה
y surgió esta canción
ונוצר שיר זה
y el me supo inspirar
והוא ידע להעניק לי השראה
y surgió esta canción 
ונוצר שיר זה
(y surgió esta canción)  
(ונוצר שיר זה)
(y surgió esta canción) 
(ונוצר שיר זה)
(Ya sé cantar, ya sé bailar)
(אני כבר יודע לשיר, אני כבר יודע לרקוד)
seguro que sí
בטוח שכן
(Ya sé cantar, ya sé bailar)
(אני כבר יודע לשיר, אני כבר יודע לרקוד)
Y tu veras, tu veras
ואתה תראה, אתה תראה
(Ya sé cantar, ya sé bailar) 
(אני כבר יודע לשיר, אני כבר יודע לרקוד)

No! Si tu no lo sabes yo te voy a ensenar¡
לא! אם אינך יודע אני אלמד אותך
(Ya sé cantar, ya sé bailar)
(אני כבר יודע לשיר, אני כבר יודע לרקוד)
dale la libreta y ponete a estudiar
תן לו את המחברת ותתחיל ללמוד
(Ya sé cantar, ya sé bailar)
(אני כבר יודע לשיר, אני כבר יודע לרקוד)
y miren, apúrense muchacho que la clase va a empezar
ושימו לב, תמהרו גברים כי השיעור תכף מתחיל
(Ya sé cantar, ya sé bailar)
(אני כבר יודעת לשיר, אני כבר יודעת לרקוד)
re sol, re sol, si mi la si do
רה סול, רה סול, סי מי לה סי דו
(Ya sé cantar, ya sé bailar)
(אני כבר יודע לשיר, אני כבר יודע לרקוד) 
!y recuerden, que a la escuela hay que llegar...puntual¡
ותזכרו שלבית הספר צריכים להגיע ...בזמן!
!Como dice Lalo¡
איך שאומר לאלו!

Ehhhhh, si tu lo canta lo baila, y si lo baila lo goza
אהההה, אם אתה שר את זה אתה רוקד את זה, ואם אתה רוקד אתה נהנה מזה
mueve la cintura papi, muevelo así
תזיז את המותניים חמודילה, תניע את זה ככה
con esta orquesta sabrosa...vamo' a cantar
עם הלהקה המושכת הזאת...אנו נשיר

(Sha-La-La-La La-La-La)
(שה לה לה לה לה לה לה)
y ahora que vengan los muchacho, que vamos a cantar
ועכשיו שיבואו הגברים, כי אנו עומדים לשיר
(Sha-La-La-La La-La-La)
(שה לה לה לה לה לה לה)
Sha-La-La-La La-La-La La-La-La-La 
שה לה לה לה לה לה לה לה לה לה לה
(Sha-La-La-La La-La-La)
(שה לה לה לה לה לה לה)
Ven pa' que lo baile, ven pa' que lo goce
בואו כדי שירקדו, בואו כדי שיהנו
(Sha-La-La-La La-La-La)
(שה לה לה לה לה לה לה)
?Ay, ¿Pa' que te habla de mi, si tu no me conoces
הו,לשם מה הוא מדבר איתך עלי, אם אתה לא מכיר אותי?
(Sha-La-La-La La-La-La) 
?repito: ¿pa' que te habla de mi, si tu no me conoces
אני חוזרת: לשם מה הוא מדבר איתך עלי, אם אתה לא מכיר אותי?

(Sha-La-La-La La-La-La)
(שה לה לה לה לה לה לה)
X6

Ya sé cantar, ya sé bailar
אני כבר יודעת לשיר, אני כבר יודעת לרקוד
(Sha-La-La-La La-La-La)
(שה לה לה לה לה לה לה)
Si tu quieres te puedo ensenar papà
אם אתה רוצה אני יכולה ללמד אותך חמוד
(Sha-La-La-La La-La-La)
(שה לה לה לה לה לה לה)
Aprendete mi coro y canta conmigo asì
תלמד את הפזמון שלי ותשיר עימי כך
(Sha-La-La-La La-La-La)
(שה לה לה לה לה לה לה)
que has llegado, la China cantando con la Revé
כי כבר הגעת, הצ'ינה(סינית) לשיר עם רֵאוו
(Sha-La-La-La La-La-La)
(שה לה לה לה לה לה לה)
'Esto para mi era un sueno y aquí usted me ve
זה בשבילי היה חלום וכאן אתה רואה אותי
(Sha-La-La-La La-La-La)
(שה לה לה לה לה לה לה)
Ay, Aprendete mi coro y canta conmigo
הו, תלמד את הפזמון שלי ותשיר עימי
(Sha-La-La-La La-La-La)
(שה לה לה לה לה לה לה)
(Sha-La-La-La La-La-La)
(שה לה לה לה לה לה לה)
Suenalo Bobito
תשמיע את זה בוביטו
(Sha-La-La-La La-La-La)
(שה לה לה לה לה לה לה)
Mira como muevo la cintura papito
תראה איך אני מזיזה את העגן חמודילה
(Sha-La-La-La La-La-La)
(שה לה לה לה לה לה לה)
Y mira como muevo la cintura papito 
ותראה איך אני מזיזה את העגן חמודילה

(Sha-La-La-La La-La-La)  
(שה לה לה לה לה לה לה)
X5

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה