יום ראשון, 16 בפברואר 2014

Heavysaurios - Hoy es mi cumpleaños

Heavysaurios - Hoy es mi cumpleaños
היום הוא יום ההולדת שלי - אביסאריוס

Sigame en el Blog o en Facebook
עקבו אחרי בבלוג או בפייסבוק



,Todos en mi casa hoy
כולם היום בביתי,
,preparamos un fiestón
מארגנים חגיגה גדולה
.estoy muy feliz, el día ya llegó
אני מאושר מאוד, היום כבר הגיע.

,El pastel de mi mamá
המאפה של אימי,
,y las hamburguesas de papá
וההמבורגרים של אבא,
.un millón de globos por todo mi hogar
מליוני בלונים בכל רחבי ביתי.

,No hay nada que pudiera estar mejor
אין דבר שיכל היה להיות טוב יותר,
cuando veo entrar a mis amigos
כאשר אני רואה שחברי נכנסים
listos para festejar.
מוכנים כדי לחגוג.

:Coro
פזמון:
,Mi cumpleaños, yeah, yeah
יום הולדתי, כן, כן,
,hoy es mi cumpleaños, yeah, yeah
היום הוא יום ההולדת שלי, כן, כן,
.muchas cosas me van a regalar.
יעניקו לי הרבה דברים במתנה.
,Mi cumpleaños, yeah, yeah
יום הולדתי, כן, כן,
,hoy es mi cumpleaños, yeah, yeah
היום הוא יום ההולדת שלי, כן, כן,
."todos cantan “que cumplas muchos más
כולם שרים "שתזכה לעוד הרבה"

,Cortando la torta ya
חותך כבר את העוגה,
,carcajadas sin parar
צחוקים בלא הפסקה,
.cintas de colores y silbatos hay
יריעות צבעוניות ומשרוקיות יש.

,Mucha soda tomarán
הם ישתו הרבה סודה,
,saben que les puede caer mal
הם יודעים שזה יכול להתעכל בצורה לא טובה,
.no me importa, yo sigo bailando igual 
לא אכפת לי, אני בכל מקרה ממשיך לרקוד.
,Las luces siguen a la música
האורות עוקבים אחרי המוזיקה,
mi hermana ya al estéreo va
אחותי כבר הולכת לכיוון המערכת סטראו
a subirlo un poco más.
כדי להגביר אותו עוד קצת.

Coro
פזמון

Riffi Raffi, regala me un solo. 
ריפי רפי, תעניק לי במתנה סולו
Milli Pilli, otro solo.
מילי פילי, עוד סולו.

Alguien compró una máscara
מישהו קנה מסכה
,y un caballo de plástico
וסוס צעצוע,
un monstruo de siete patas
מפלצת בעלת שבע רגליים
.y un reloj despertador
ושעון מעורר.

,Mi padre muchos abrazos
אבי הרבה חיבוקים,
,mamá, besos un millón
אימא, מיליון נשיקות,
,todos mis amigos están aquí
כל חברי נמצאים כאן,
.no sé ya que más puedo pedir
אני לא יודע מעוד אני יכול לבקש.

Coro
פזמון

.Yeah, yeah, mi cumpleaños
כן, כן, היום יום ההולדת שלי.