יום חמישי, 6 בפברואר 2014

Willy Chirino - Tu cumpleaños

Willy Chirino - Tu cumpleaños
יום ההולדת שלך - וילי צ'ירון

La canción "Yom a uledet shelaj", Tu cumpleaños
Fue lanzada por Willy Chirino
en el año 1995

Sigame en el Facebook o en Youtube

השיר יום ההולדת שלך, "טו קומפל-אניוס"
בוצע על ידי וילי צ'ירון
בשנת 1995

עקבו אחרי ב פייסבוק או ביוטוב


En el día de tu cumpleaños
ביום ההולדת שלך
Be yom auledet shelaj
desearte lo mejor quisiera
הייתי רוצה לאחל לך את הטוב ביותר
Aiti rotse le ajel laj et a tov beyoter
y decirte que ojalá, cumplas muchos más
ולומר לך שהלוואי, שתזכי לעוד הרבה
Ve lomar laj she alevai, she tizki le od arbe
mi divina compañera
שותפתי המקסימה
Shutafti a maksima

En el día de tu cumpleaños
ביום ההולדת שלך
Be yom a uledet shelaj
quiero hablarte todo lo que siento
אני רוצה לומר לך את כל מה שאני מרגיש
Ani rotse lomar laj et kol ma she ani marguish
te dedico un madrigal, mujer ideal
אני רוצה להקדיש לך מדריגל, אישה אידאלית
Ani rotse le akdish laj madrigal, isha idealit
dueña de mis pensamientos
אדונית מחשבותיי
Adonit majshavotai

:Coro
פזמון: Pizmon
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Mi vida tú, como una cruz en mi pecho
את החיים שלי, כמו קמע על החזה שלי,
,At ajaim sheli, kmo kame-a al ajaze sheli
,tú, como una flor en mi lecho
את, כמו פרח במיטתי
At, kmo peraj be mitati
tú, mi seducción, mi corazón
את, הפיתוי שלי, הלב שלי
At, a pitui sheli, a lev sheli
.la que mis sueños invade
זאת שפולשת לחלומותי
Zot she poleshet le jalomotai
Tú, como la luna en mi cielo
את, כמו הירח בשמיים שלי
At, kmo a iare-aj ba shamaim sheli
tú, la causa de mis anhelos
את, הסיבה של חשקי העזים
At, asiba shel jashkai aazim
mi droga tú, mi hechizo tú
את הסם שלי,
,At a sam sheli
(Felicidades)
(איחולי)
(ijulai)
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Ooo
הו הו הו

En la noche de tu cumpleaños
בליל יום ההולדת שלך
Be leil yom a uledet shelaj
al mirarte me lleno de orgullo
מלראותך אני מתמלא גאווה
Milir-otej ani mitmale gaava
te digo una y otra vez, cariñito que
אני אומר לך פעם אחר פעם, מתוקה ש
Ani omer laj paam ajar paam, metuka sheli she
todo lo que tengo es tuyo
כל מה ששייך לי שלך
Kol ma she shaij li shelaj

Coro
פזמון Pizmon

Hoy te dedico mi canción
היום אני מקדיש לך את שירי
Ayom ani makdish laj et shiri
(Es para ti, (por ser tu cumpleaños
הוא בשבילך, (כי זהו יום הולדתך)
(U bishvilej, (ki zeu yom uladtej
,De regalo yo te voy a dar
כמתנה אני אתן לך,
,Que matana ani eten laj
la luna con las estrellas
את הירח עם הכוכבים
Et a ire-aj im a kojavim
porque nada es suficiente, mi gente
כיוון ששום דבר אינו מספיק, אנשי
Queivan she shum davar eino maspit, anashi
.para la mujer más bella
לכבוד האישה הכי יפה.
.Lijvod a isha aji  iafa

(Hoy te dedico mi canción)
(היום אני מקדיש לך את שירי)
(Ayom ani makdish laj et shiri)
(Te lo digo de corazón, (por ser tu cumpleaños
אני אומר לך מהלב, (לכבוד יום הולדתך)
(Ani omer laj me alev, (lijvod yom uladtej
,Tu cumpleaños no es cada año
יום הולדתך אינו כל שנה,
,Yom uladtej eino kol shana
yo lo celebro todos los días
אני חוגג אותו כל יום
Ani jogueg oto kol yom
.tremenda suerte tenerte, amada mía
מזל גדול שיש לי אותך, אהובה שלי.
.Mazal gadol she iesh li otaj, auva sheli

Nadie a mi me comprende, nadie como tú
אף אחד אינו מבין אותי, אף אחד לא כמוך
Af ejad eino mevin oti, af ejad lo kamoj
Happy birthday to you
שיהיה לך יום הולדת שמח
She iye laj yom uledet same-aj
Te digo yo, Felicidades amor en tu día
אני אומר לך, איחולי אהובתי ביומך
Ani omer laj, ijulai auvati beyomej
Happy birthday to you
שיהיה לך יום הולדת שמח
She iye laj yom uledet same-aj
Oyeme bien, porque todos los
תקשיבי לי טוב, כי כולנו אלו
Takshivi li tov, ki kulanu elu
.que te queremos, te cantaremos
שאוהבים אותך, שרים לך.
.She oavim otaj, sharim laj
Happy birthday to you 
שיהיה לך יום הולדת שמח
She iye laj yom uledet same-aj

Ooo
הו הו הו

השיר La canción


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה