יום חמישי, 6 בפברואר 2014

Willy Chirino - Tu cumpleaños

Willy Chirino - Tu cumpleaños
יום ההולדת שלך - וילי צ'ירון


En el día de tu cumpleaños
ביום ההולדת שלך
desearte lo mejor quisiera
הייתי רוצה לאחל לך את הטוב ביותר
y decirte que ojalá, cumplas muchos más
ולומר לך שהלוואי, שתזכי לעוד הרבה
mi divina compañera
שותפתי המקסימה

En el día de tu cumpleaños
ביום ההולדת שלך
quiero hablarte todo lo que siento
אני רוצה לומר לך את כל מה שאני מרגיש
te dedico un madrigal, mujer ideal
אני רוצה להקדיש לך מדריגל, אישה אידאלית
dueña de mis pensamientos
אדונית מחשבותיי

:Coro
פזמון:
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Mi vida tú, como una cruz en mi pecho
את החיים שלי, כמו קמע על החזה שלי,
,tú, como una flor en mi lecho
את, כמו פרח במיטתי
tú, mi seducción, mi corazón
את, הפיתוי שלי, הלב שלי
.la que mis sueños invade
זאת שפולשת לחלומותי
Tú, como la luna en mi cielo
את, כמו הירח בשמיים שלי
tú, la causa de mis anhelos
את, הסיבה של חשקי העזים
mi droga tú, mi hechizo tú
את הסם שלי, 
(Felicidades)
(איחולי)
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Ooo
הו הו הו

En la noche de tu cumpleaños
בליל יום ההולדת שלך
al mirarte me lleno de orgullo
מלראותך אני מתמלא גאווה
te digo una y otra vez, cariñito que
אני אומר לך פעם אחר פעם, מתוקה ש
todo lo que tengo es tuyo
כל מה ששייך לי שלך

Coro
פזמון

Hoy te dedico mi canción
היום אני מקדיש לך את שירי
(Es para ti, (por ser tu cumpleaños
הוא בשבילך, (כי זהו יום הולדתך)
,De regalo yo te voy a dar
כמתנה אני אתן לך,
la luna con las estrellas
את הירח עם הכוכבים
porque nada es suficiente, mi gente
כיוון ששום דבר אינו מספיק, אנשי
.para la mujer más bella
לכבוד האישה הכי יפה.

(Hoy te dedico mi canción)
(היום אני מקדיש לך את שירי)
(Te lo digo de corazón, (por ser tu cumpleaños
אני אומר לך מהשלב,(לכבוד יום הולדתך)
,Tu cumpleaños no es cada año
יום הולדתך אינו כל שנה,
yo lo celebro todos los días
אני חוגג אותו כל יום
.tremenda suerte tenerte, amada mía
מזל גדול שיש לי אות, האהובה שלי.

Nadie a mi me comprende, nadie como tú
אף אחד אינו מבין אותי, אף אחד לא כמוך
Happy birthday to you
שיהיה לך יום הולדת שמח
Te digo yo, Felicidades amor en tu día
אני אומר לך, איחולי אהובתי ביומך
Happy birthday to you
שיהיה לך יום הולדת שמח
.Oyeme bien, porque todos los que te queremos, te cantaremos
תקשיבי לי טוב, כי כולנו אלו שאוהבים אותך, שרים לך.
Happy birthday to you 
שיהיה לך יום הולדת שמח

Ooo
הו הו הו