יום ראשון, 23 במרץ 2014

Pablo Alborán - Andalucía

Pablo Alborán - Andalucía
אנדלוסיה - פבלו אלבוראן


,El olor de la sal, rodea mi sed
ריח המלח, סובב סביב צמאי,
.embruja el color de tu calle
מכשף את צבע רחובותיך.

,Sonido del mar que me trae hasta aquí
צליל הים שמביא אותי עד הנה,
.enamora mi cante y seduce mi piel
גורם לשירתי להתאהב ומפתה את עורי.

Tierra flamenca de dolor y tristeza
אדמת פלמנקו של כאב ועצב
que ha forjao la bandera del poeta
אשר מחשלת את דגלו של המשורר
.que defiende a Andalucía con su vida 
אשר מגן על אנדלוסיה עם חייו.
,Patio donde el aire dibuja las paredes
אזור שבו האוויר מצייר את הקירות,
.canto de flores que se regalan los amores
שירת פרחים שהאהבות מוענקות במתנה.

,Un hombre sentado con una guitarra
אדם יושב עם גיטרה,
.cante de sirenas y baile de gitana
שירת בתולות ים וריקוד של צוענייה.

Tierra flamenca de pasión y alegría
אדמת פלמנקו של תשוקה ושמחה
,que nos llena de esperanza noche y día
אשר ממלא אותנו תיקווה לילה ויום,
.yo defiendo a Andalucía, con mi vida
אני מגן על אנדלוסיה, עם חיי.

Eramos dos cantándole a la vida
היינו שניים ששרו לחיים
.vengo para recordar tu voz y tu alegre melodía
אני מגיע כדי להיזכר בקולך ובמנגינתך השמחה. 

,No me quiero alejar de ti
איני רוצה להתרחק ממך,
.amarra mi velero que es mi corazón sincero
אעגון את המפרשית שלי כי זהו לבי הכן.

Y ahora guíame, enséñame a volar
ועכשיו הנחי אותי, למדי אותי לעוף
,por tus montes y tus ríos
בהריך ונהרותיך
,enséñame a decir te quiero
למדי אותי לומר אני אוהב אותך,
,con un solo quejido
בצעקה אחת,
.Andalucía, yo te quiero vida mía
אנדלוסיה, אני אוהב אותך חיים שלי.

Eramos dos cantándole a la vida
היינו שניים ששרו לחיים
.vengo para recordar tu voz y tu alegre melodía
אני מגיע כדי להיזכר בקולך ובמנגינתך השמחה. 

Andalucía, Andalucía
אנדלוסיה, אנדלוסיה

&&&&&&&&&&&&&&&&&&
,Me has dado todo lo que soy
יצרת את מי שאני
,la forma de caminar
את צורת ההליכה, 
voy midiendo mi pasito
אני מודד את צעדי
.para no perderme más
כדי לא ללכת לאיבוד פעם נוספת.
X4&&&&&&&&&&&&&&&&&&