יום חמישי, 7 באוגוסט 2014

Chayanne - Cuidarte El Alma

Chayanne - Cuidarte El Alma
לשמור על נשמתך - צ'איאן

La canción "lishmor al nishmatej", Cuidarte El Alma
Fue lanzada por Chayanne  en el año 2003

Sigame en el Blog o en Facebook

השיר לשמור על נשמתך, "קוידר אל אלמה"
בוצע על ידי צ'איאן בשנת 2003

עקבו אחרי בבלוג או בפייסבוק 


.Sólo si pudiera estar contigo
לו רק יכולתי אייתך להיות.
Tú dormida entre mis brazos
את ישנה בין זרועותיי
.y mirarte en el silencio
ולהביט בך בשקט.
Sólo si pudiera dibujarte
לו רק יכולתי לצייר לך
,una escena de mis sueños
קטע אחד מתוך חלומותיי,
.donde siempre estás presente
היכן שתמיד את נוכחת.
,Con sólo tenerte aquí
די בזה שיהיה לי אותך כאן,
.decirte lo que yo siento
לומר לך את שאני מרגיש.

:Coro
פזמון:
*********************************************************
,Es que me gusta tu cara, me gusta tu pelo
אני פשוט אוהב פנייך, אוהב את שערך,
soñar con tu voz
לחלום עם קולך
."cuando dices "te quiero
כאשר את אומרת "אני אוהבת אותך".
,Me gusta abrazarte
אני נהנה לחבק אותך,
.perderme en tu aroma
לאבד עצמי בניחוח שלך.
Poder encontrar en tus ojos el cielo
להצליח מצוא בתוך עינייך את השמיים.
.Me gusta tu risa, me gusta tu boca
אני אוהב את צחוקך,  אוהב את פיך.
.Me gusta creer que por mí tú estás loca
אני נהנה לחשוב שעלי את משוגעת.
Cómo quiero que sientas conmigo la calma
איך שאני רוצה שתרגישי עמי את הרוגע
.y cuando llegue la noche, cuidarte el alma
וכאשר יגיע הלילה, לשמור על נשמתך.
*********************************************************

Como despertar en la distancia
כיצד להתעורר במרחק
.sin tu piel junto a la mía
בלי עורך יחד עם שלי.
.Amando tu fotografía
אוהב את תמונתך.
,Podemos mandar besos con el viento
נוכל לשלוח נשיקות עם הרוח,
,mirar la luna al mismo tiempo
להביט בירח באותו הזמן,
.contar un día más
לספור יום נוסף.
...Con sólo tenerte aquí
די בזה שיהיה אותך כאן...
...No sabes lo que me faltas
אינך יודעת כמה את חסרה לי...

Coro
פזמון

Y a pesar de todo
ולמרות הכל
y sin darnos cuenta
ובלי שנשים לב
estaré en tu puerta diciéndote otra vez
אהיה בדלתך, אומר לך שוב

Coro
פזמון