יום שלישי, 2 בספטמבר 2014

Frankie Negron - Comerte a Besos


Frankie Negron - Comerte a Besos
לאכול אותך בנשיקות - פראנקי נגרון



!Ah caray¡
וואו!

Tanto tuve que esperar por ti
כל כך הרבה זמן הייתי צריך לחכות למענך
ya he perdido la noción del tiempo
כבר איבדתי את תחושת הזמן
pero conquistarte fue mi fin
אך לכבוש אותך הייתה מטרתי
y hoy se hizo realidad mi sueño
היום חלומי התגשם


:Coro 
פזמון :
+++++++++++++++++++++++++++++++
Te voy a comer a besos
אני אוכל אותך בנשיקות
te voy a llegar muy dentro
אני אגיע עמוק בתוכך
hoy te voy a amar muy lento
היום אוהב אותך באופן אטי
,y diré la fantasías
ואומר לך את חלומות,
.que soñaba noche y día, con tu cuerpo
שהייתי חולם יום וליל עם גופך.
+++++++++++++++++++++++++++++++

Ahora puedo comprender porque
כעת אני יכול להבין מדוע
.mi actitud no te inspiro confianza
התנהגותי לא עוררה בך אמון.
,Porque alguien te mintió, fue infiel
כי מישהו שיקר לך, בגד בך,
.pero yo vine a curar tu alma
אך אני באתי כדי לרפא את נשמתך.

Era inevitable, esto iba a pasar
זה היה בלתי נמנע, זה היה קורה
.tu ya vas cediendo y yo quiero mas
את כבר מתמסרת ואני רוצה עוד.

Coro
פזמון

con tu cuerpo
עם גופך

:Coro 1
פזמון 1:
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Te voy a comer
אני אוכל אותך
(?Que¿)
(מה?)
a besos, a besos
בנשיקות, בנשיקות
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

te voy a comer
אני אוכל אותך
(Uy)
(הוי)
a besos, a besos
בנשיקות, בנשיקות

comerte a besos, llegar muy dentro
לאכול אותך בנשיקות, להגיע עמוק בתוכך

Coro 1
פזמון 1


Dame tan solo un momento, tu tu tu
תני לי רק רגע אחד, את את את
sabes lo que quiero
יודעת מה אני רוצה

Coro 1
פזמון 1

Te voy a comer x2
אני אוכל אותך
a besos,a besos
בנשיקות, בנשיקות

Te voy a comer
אני אוכל אותך
de los pies a la cabeza
מכף רגל ועד ראש
hasta que amanezca
עד שתזרח השמש

Coro 2
פזמון 2

Te voy a comer
אני אוכל לך
la boca, los labios
את הפה, את השפתיים
.todita, te voy a comer mujer
את כולך אני אוכל אישה.

Te voy a comer
אני אוכל אותך

!Ah caray¡
וואו!

.a besos, a besos
בנשיקות, בנשיקות.

Comerte a besos x2
לאכול אותך בנשיקות
poco a poco, despacito
בחלקים קטנים, באטיות
.voy a amarte suavecito
אוהב אותך ברכותיות.
Así como te lo digo
כך כמו שאני אומר לך
.y te como ese cuellito
ואוכל לך את הצוואר הזה.

Comerte a besos
לאכול אותך בנשיקות
.el cuellito mami
את הצוואר הזה, חמודה.

Comerte a besos
לאכול אותך בנשיקות
...eee
אה אה אה...
Comerte a besos
לאכול אותך בנשיקות
ja ja ja
חחח

Coro
פזמון