יום חמישי, 20 בנובמבר 2014

Jorge Celedon - Que Bonita Es Esta Vida

Jorge Celedon - Que Bonita Es Esta Vida
אילו יפים הם החיים האלו - חורחה סלדון



Ay
הו

.Me gusta el olor que tiene la mañana
אני אוהב את הריח שיש לבוקר.
,Me gusta el primer traguito de café
אני אוהב את לגימה הקטנטונת הראשונה של קפה,
Sentir como el sol se asoma en mi ventana
להרגיש איך ששמש מפציעה בחלוני
.Y me llena la mirada de un hermoso amanecer
ומתמלא המבט בזריחה יפה.

,Me gusta escuchar la paz de las montañas
אני אוהב לשמוע את השלווה של ההרים,
,Mirar los colores del atardecer
להביט בצבעים של שעות אחר הצהריים המאוחרות,
Sentir en mis pies la arena de la playa
להרגיש ברגליי את החול של חוף הים
.Y lo dulce de la caña, cuando beso a mi mujer
ואת מתיקותו של קנה הסוכר, כאשר אני מנשק את האישה שלי.

,Se, se que el tiempo lleva prisa
אני יודע, אני יודע שהזמן ממהר,
...Pa’ borrarme de la lista, pero yo le digo que
כדי למחוק אותי מהרשימה, אך אני אומר לו ש...

:Coro
פזמון:
*************************************************************
Ay, que bonita es esta vida
הו, אילו יפים הם חיים אלו
Aunque a veces duela tanto
למרות שלפעמים כואב לנו כל כך
Y a pesar de los pesares
ולמרות המכאובים
,Siempre hay alguien que nos quiere
תמיד יש מישהו רוצה אותנו,
.Siempre hay alguien que nos cuida
תמיד יש מישהו ששומר עלינו.
Ay, ay, ay, ay, que bonita es esta vida
הו, הו, הו, הו, אילו יפים הם חיים אלו
Y aunque no sea para siempre
וגם אם זה לא יהיה לתמיד
Si la vivo con mi gente
אם אני חייה אותם עם אנשי
Es bonita hasta la muerte con aguardiente y tequila
הם יפים עד המוות עם אגוארדיינטה וטקילה
*************************************************************

Brindemos por la vida, es linda
נרים כוסית למען החיים, הם יפים
quierela, quierela
תרצה אותם, תרצה אותם

Me gusta escuchar la voz de una guitarra
אני אוהב לשמוע את קול הגיטרה
Brindar por aquel amigo que se fue
להרים כוסית לכבוד החבר ההוא שהלך
Sentir el abrazo de la madrugada
להרגיש את החיבוק של לפנות הבוקר
Y llenarme la mirada de otro hermoso amanecer
ולמלא את מבטי בזריחה יפיפייה נוספת

,Se, se que el tiempo lleva prisa
אני יודע, אני יודע שהזמן ממהר,
...Pa’ borrarme de la lista, pero yo le digo que
כדי למחוק אותי מהרשימה, אך אני אומר לו ש...

Coro
פזמון

Ay, ay
הו, הו

Coro
פזמון