יום ראשון, 25 בינואר 2015

MyjKool DJ Ft.Rodriguez y Nesh - Never Forget Me

MyjKool DJ Ft.Rodriguez y Nesh - Never Forget Me
אל תשכח אותי אף פעם - מיחקול דיג'י עם רודריגז ונאש


Sigame en el Blog o en Facebook
עקבו אחרי בבלוג או בפייסבוק

Yea, Baby
כן חמודה

?A la pista del mundo ¿Como
לקדמת הבמה של העולם, מה אמרת?
,que llego lo que esperaba
שהגיע מה שחיכיתי לו,
Vaya ... a gozar
לך ... ליהנות
dale chamaquito farándulero
קדימה ילדון תחמן
que llegaron los masters
כי הגיעו המקצוענים
Como? que llegaron los maestros¿
מה אמרת? שהגיעו המומחים

tin-tin salsero
טין-טין רוקד הסלסה

Everybody hands
Todos manos
כולם ידיים

Vaya Potinchery, el rei
קדימה פוטינצ'רי, המלך
Nesh x4
נאש

?Ah Como¿)
?איך
(Con Rodriguez
עם רודריגז

?Como dice¿
איך אתה אומר?
sangre nueva x3
דם חדש

A mi Cuba todo el mundo
לקובה שלי כל העולם
Mi Cuba tiene farándula
לקובה שלי יש תעשיית בידור
Este para bailar y divertirse
הנוכחי הוא בשביל לרקוד וליהנות
con este salsaton latino,
,עם סלסטון לטיני זה
,salsaton latino
סלסטון לטיני,
.toda la gente quiere morirse
כל האנשים פשוט מתים על זה.

Oye, entiende bien como es
שמע, תבין טוב איך היא
(como es)
(איך היא)
metete en la pista y no tengas miedo
היכנס לרחבה ואל תפחד
llego el tin-tin salsero
הגיע הטין-טין רוקד הסלסה
.que viene chamaco apagando fuego
כי מגיע צ'אמקו לכבות שרפות.

:Coro
פזמון:
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
?Did You remember that i gone a dance with you
?te has acordado que voy a bailar contigo¿
האם זכרת שאני ארקוד אייתך?

Use the music, change my mind
Use la musica, cambie me la idea
תשתמש במוזיקה, שנה את דעתי

.and now move my body
.y ahora mueve mi cuerpo
וכעת הזז את גופי.

Did you forget "my bye"? so now i have fall in love with you
Te has olvidado "mi adiós"? y ahora me enamorado de ti
האם שכחת את ה"להתראות שלי"? אז עכשיו התאהבתי בך

!and i don't know the rezone, why you never forget me
!y no se la razón ¡por que usted nunca me olvida
ואני לא יודעת את הסיבה, מדוע אתה אף פעם לא שוכח אותי!
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&


,Mamita quiero que bailes
חמודה אני רוצה שתרקדי,
que muevas tu cuerpo a hora
שתניעי את גופך עכשיו
que tienes la sabrosura, que a mis ojos enamora.
.כי יש בך את הטעם, שמאהב את עיני
Ese cuerpo tan divino, que admira toda la gente
גוף כה אלוהי זה, שכל האנשים מעריצים
cuando te acercas a mi, yo me pongo bien caliente
כאשר את מתקרבת אלי, אני הופך להיות מאוד מגורה
,diviértete con mi si,Ay, todo dalo con un Jero
תיהני עמי כן, הו, בכל מקום עם קוקטייל,
.acércate un poco mas, para gente que ve mi fuego
התקרבנה עוד קצת , למען אלו שרואים את האש שלי.


Esto es para todos Latinos y Europeos
זה בשביל כל הלטינים והאירופאים
,Oye, que rico este salsaton, mueve con migo
שימעו,את הסלסטון הזה, נועו איתי,
.siente el calentón, dale mami mueve mi corazón
הרגישו את הלהט, קדימה חמודה הרעידי את לבי.
.este pa' bailar y pa' vacilar, para tocarlo sin descansar
זה בשביל לרקוד ובשביל ליהנות, כדי לנגן אותו בלי מנוחה.
.todo en mi tumbao, no te quedas en dudas, juntos activos
הכל בקצבי,  אל תישארי עם ספקות, פעילים יחדיו.
!activa mi Cuba¡
תפעלי קובה שלי!

Que rico regueton lo bailo con sabor
איזה רגטון מעולה אני רוקד אותו עם טעם
cuando lo bailo, yo, me teme el corazón
כאשר אני רוקד, לבי חושש
,si tu la bailas bien, me siento palpitar
אם את רוקדת אותו בצורה טובה, אני מרגיש את פעימותיי המהירות,
.si mueves la cintura tuya para sudar
אם את מניעה מותנייך להזעה.

coro x2
פזמון

Mamita yo no quiero ver tu cara de sufrimiento
חמודה אני לא רוצה לראות את פני הסבל שלך
yo vengo cantando salsa, mamita, que te pone en movimiento
אני בא בשירת סלסה, חמודה, אשר גורמת לך לנוע
te traigo esta sabrosura, que se llama Candela
אני מביא לך את הדבר המדהים הזה, שנקרא קנדלה
.la bailan en Perú, en Colombia y Verdezuela
.רוקדים אותה בפרו, בקולומביה ובוונצואלה
.es salsa con regeton, la formula que querías
זה סלסה עם רגטון, הנוסחה שרצית.
!me la traen los maestros ¡reque de la melodía
מביאים לי אותה המקצוענים, איזו מנגינה!