יום שבת, 14 במרץ 2015

Manuel Carrasco - No Dejes De Soñar

Manuel Carrasco - No Dejes De Soñar
אל תפסיק לחלום - מנואל קאררסקו


Sigame en el Blog o en Facebook
עקבו אחרי בבלוג או בפייסבוק

,Hay una estrella en tu interior
יש כוכב בתוכך,
.ya sé que no la puedes ver
אני יודע שאינך יכול לראות אותו.
,Hay tanta luz que se apagó
יש כל כך הרבה אור שנכבה,
.ya sé que en tu dolor se fue
אני יודע שדרך כאבך הוא חלף.
.Y cuéntame, puedes contar, no juzgaré tus pasos
וספר לי, אתה יכול לספר, לא אשפוט את צעדייך.
!Escúchame, te escucharé¡
תשמע לי, אני אקשיב לך!

.Pusiste todo el corazón. Al final todo salió mal
נתת את כל הלב. בסופו של דבר הכל יצא לא טוב.
.El corazón se equivocó, pero tu amor era verdad
הלב טעה, אך אהבתך הייתה אמיתית.
.La realidad puede pesar dentro de ti, amigo
המציאות יכולה להיות מעיקה בתוכך, חבר.
Te quiero! x4¡
אני אוהב אותך!

:Coro
פזמון:
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
No dejes de soñar! x3¡
אל תפסיק לחלום!
!amigo¡
חבר!
x2&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

.Cuando preguntes el porqué, comienza por pensar en ti
כאשר תשאל את המדוע, תתחיל בזה שתחשוב על עצמך.
.Cuando te olvides otra vez, empieza por quererte a ti
כאשר תשכח שוב, תתחיל בלאהוב את עצמך.
.Y cuéntame, puedes contar conmigo a cada paso
וספר לי, אתה יכול לסמוך עלי בכל צעד.
!Escúchame, te escucharé¡
תשמע לי, אני אקשיב לך!

.Porque la vida tuya es y siempre tienes que luchar
כיוון שהחיים הם שלך, ותמיד אתה צריך להתאמץ.
,Y a veces tienes que perder, para luego poder ganar
ולפעמים אתה צריך להפסיד, כדי שתוכל להתחיל לנצח,
!para sentir, para vivir, para soñar, ¡amigo
כדי להרגיש, כדי לחיות, כדי לחלום, חבר!
Te quiero! x4¡
אני אוהב אותך!

Coro
פזמון


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
!Eh tú, no dejes de soñar¡
היי אתה, אל תפסיק לחלום!
!No dejes de soñar¡
אל תפסיק לחלום!
(!…Oh, oh, oh, oh, oh, oh¡)
(!...הו, הו, הו, הו, הו, הו)
!No dejes de soñar¡
אל תפסיק לחלום!
(!…Oh, oh, oh, oh, oh, oh¡)
(הו, הו, הו, הו, הו, הו...!)
!No dejes de soñar¡
אל תפסיק לחלום!
x2^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^