יום שלישי, 31 במרץ 2015

Reik - Creo en ti

Reik - Creo en ti
אני מאמין בך - ריק

La canción "Ani Mahamin Baj", Creo En Ti fue lanzada por Reik en el año 2012
Toca el tema de Exilio y la vuelta al hogar
Gracias a nuestra querida vemos un pocito de luz

Sigame en el Blog o en Facebook



השיר אני מאמין בך, "קְרֶאוֹ אֶן תִי" בוצע על ידי ריק בשנת 2012
הוא  מדבר על מצב של גלות וחזרה הביתה,
בעזרתה של יקירתנו היום אנו רואים קצת אור

עקבו אחרי בבלוג או בפייסבוק



.Ya no importa, cada noche que espere
כל לילה שחיכיתי, כבר לא חשוב.
,cada calle o laberinto que crucé
כל רחוב או מבוך אשר חציתי
porque el cielo ha conspirado en mi favor
כי השמיים רקמו לטובתי
.Y en un segundo de rendirme, te encontré
וברגע שנכנעתי, מצאתי אותך.

,Piel con piel
עור לעור,
.el corazón se me desarma
לבי מתפרק.
,Me haces bien
את עושה לי טוב,
.enciendes luces en mi alma
את מדליקה אורות בנשמתי.

:Coro
פזמון:
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Creo en ti
אני מאמין בך
...y en este amor
ובאהבה הזאת...
,Que me ha vuelto indestructible
אשר הפכה אותי בלתי פגיע,
.Que detuvo mi caída libre
אשר עצרה את הנפילה החופשית שלי.

...Creo en ti
אני מאמין בך...
Y mi dolor se quedo kilómetros atrás
וכאבי נישאר הרחק מאחור
.Y mis fantasmas hoy por fin están en paz
והרוחות שבי , היום סוף סוף הן רגועות.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

,El pasado es un mal sueño que acabo
העבר הוא חלום רע שהסתיים,
,un incendio que en tus brazos se apago
דלקה אשר בזרועותייך כבתה,
.cuando estaba a medio paso de caer
כאשר הייתי כחצי צעד מליפול.
.Mis silencios se encontraron con tu voz
רגעי השקטים נפגשו עם קולך.

,Te seguí y reescribiste mi futuro
עקבתי אחרייך ושיכתבת את עתידי,
.es aquí mi único lugar seguro
כאן הוא מקומי הבטוח היחיד.

Coro
פזמון