יום חמישי, 30 באפריל 2015

Juan Luis Guerra - Bachata Rosa


Juan Luis Guerra - Bachata Rosa
בצ'אטה ורד - חואן לואיס גרה


,Te regalo una rosa
אני מעניק לך ורד במתנה,
la encontré en el camino
מצאתי אותו בדרך
no sé si está desnuda
איני יודע אם הוא עירום
o tiene un solo vestido
או יש לו רק שמלה אחת
.no, no lo sé
לא, איני יודע.

Si la riega el verano
אם הקיץ משקה אותו
.o se embriaga de olvido
או הוא משתכר משכחה.
si alguna vez fue amada
אם אי פעם הוא היה נאהב
.o tiene amores escondidos
או שיש לו אהבות נחבאות.

:Coro
פזמון:
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Ay, ay, ay, ay, amor
הו, הו, הו, הו, אהובה
eres la rosa que me da calor
את הורד שנותן לי חום
eres el sueño de mi soledad
את החלום של בדידותי
un letargo de azul
חלום רטוב
...un eclipse de mar, pero
ליקוי של ים, אך...

Ay, ay, ay, ay, amor
הו, הו, הו, הו, אהובה
yo soy satélite y tú eres mi sol
אני לווין ואת השמש שלי
,un universo de agua mineral
יקום של מים מינרליים,
un espacio de luz
חלל של אור
.que sólo llenas tú, ay amor
שרק את ממלאת, הו אהובה.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

...Ay, ay, ay, ay
הו, הו, הו, הו...

Te regalo mis manos
אני מעניק לך במתנה את ידי
mis párpados caídos
את עפעפי הנפולים
el beso más profundo
את הנשיקה הכי עמוקה
.el que se ahoga en un gemido, oh
זאת שטובעת בגניחה, הו.

Te regalo un otoño
אני מעניק לך במתנה סתיו
,un día entre Abril y Junio
יום בין אפריל ליוני,
,un rayo de ilusiones
ברק של אשליות,
.un corazón al desnudo
לב בצורה עירומה.

Coro
פזמון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה