יום שישי, 22 במאי 2015

Gruppo Salsa - Tus Ojitos

Gruppo Salsa - Tus Ojitos
עינייך הקטנות - גרופפו סלסה

:Coro 1
פזמון 1:
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
,Cuando me miraste toda la noche
כאשר הבטת בי כל הלילה
te he soñado 
חלמתי עליך
,y esos tus ojitos
ואלו עינייך הקטנות,
.fueron que me hipnotizaron
היו אלו שיהפנטו אותי.
x2&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

:Coro 2
פזמון 2:
+++++++++++++++++++++++++++++++
,Ruego al cielo que no me faltes
אני מתחנן לשמיים שלא תחסרי לי,
.eres tu que alumbra mi vida
את היא זאת שמאירה את חיי.
,Ruego al cielo que no me dejes
אני מתחנן לשמיים שלא תעזבי אותי,
.eres aire que me da vida
את אוויר שנותן לי חיים.
x2+++++++++++++++++++++++++++++

.Coro 3: Mírame, te quiero en mis labios
פזמון 3: הביטי בי, אני רוצה אותך בשפתיי.

.Coro 4: Mírame, te quiero en mi pecho
פזמון 4: הביטי בי, אני רוצה אותך בחזה שלי.

.Coro 5: Mírame, te quiero en mis brazos
פזמון 5: הביטי בי, אני רוצה אותך בין זרועותיי.

(3), (5), (4) ,(3) ,(5)

(1), (2)

(3), (5), (4)

.Coro 6: Mírame, te quiero en mis ojos
פזמון 6: הביטי בי, אני רוצה אותך בעייני.

(4), (5), (3), (5)

.Coro 7: Mírame, te quiero en mis besos
פזמון 7: הביטי בי, אני רוצה אותך בנשיקותיי.

(6), (3), (4)