יום שני, 10 באוגוסט 2015

Ricardo Montaner - Bésame

Ricardo Montaner - Bésame
נשקי אותי - ריקרדו מונטנר

La cancion "Nashki oti", Bésame
Fue lanzada por Ricardo Montaner
en el año 2001

Sigame en el Blog o en Youtube

השיר נשקי אותי, "בסמה"
בוצע על ידי ריקרדו מונטנר
בשנת 2001

עקבו אחרי בבלוג או ביוטוב


Bésame en la boca con tu lagrima de risa
נשקי אותי בפי עם דמעת צחוקך
bésame la luna y tapa el sol con el pulgar
נשקי לי את הירח והסתירי את השמש עם האצבע
bésame despacio entre mi cuerpo y tu silueta
נשקי אותי לאט בין גופי לדמותך
.y el mar mas profundo besare con tu humedad
ואת הים העמוק ביותר אנשק עם רטיבותך.

.Bésame el susurro que me hiciste en el oído
נשקי לי את הלחישות שלחשת באוזני
Bésame el recorrido de mis manos a tu altar
נשקי לי את מעבר ידי במזבחך
.con agua bendita de tu fuente
עם מים מבורכים ממזרקתך.
bésame toda la frente
נשקי לי את כל מצחי
que me bautice y me bendice
שיטביל אותי ויברך אותי
.de esa manera de besar
בצורה הזאת של נישוק.

:Coro
פזמון:
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Besa mis campos y mis flores
נשקי את השדות שלי ואת הפרחים שלי
.con tus gotitas de colores
עם טיפות צבעיך.
.Besa la lluvia que resbala en la ventana
נשקי את הגשם המחליק בחלון.
Besa mi vida y mis cenizas
נשקי את חיי ואת אפרי
.y me dirás que voy deprisa
ותאמרי לי שאני ממהר.
."Bésame y deja con un grito: "Que lo logres
נשקי אותי ועזבי עם צעקה: "שתצליח".
.Besa el torrente de ilusiones
נשקי את שטף האשליות.
.Bésame todas las pasiones
נשקי לי את כל התשוקות.
.Besa mi rió hasta su desembocadura
נשקי את הנהר שלי עד מפלטתו אל הים
Besa mi vida y mis cenizas
נשקי את חיי ואת האפר שלי
.y me dirás que voy deprisa
ותאמרי לי שאני ממהר.
Besa mis días y mis noches mis diluvios
נשקי את ימיי ואת לילותיי, את שיטפונותיי
...y mi cielo a pleno sol
ואת הרקיע שלי בחשיפה מלאה לשמש...
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

.Bésame en los ojos aun dormido en la mañana
נשקי את עיני כאשר אני עדיין רדום בבוקר.
,Bésame en la piel con el caudal de tu estrechez
נשקי אותי בעור עם מסלול של גבולותיך,
.con agua bendita de tu fuente
עם מים מבורכים ממזרקתך.
bésame toda la frente
נשקי לי את כל מצחי
que me bautiza y me bendice
שמטביל אותי ומברך אותי
.de esa manera de besar
בצורה הזאת של נישוק.

Coro
פזמון

.y mi cielo a pleno sol
ואת הרקיע שלי בחשיפה מלאה לשמש.

השיר La canción