יום רביעי, 16 בספטמבר 2015

Hansel Camacho - Recuerdos De Futbol

Hansel Camacho - Recuerdos De Futbol
זכרונות של כדורגל - הנסל קמצ'ו

 ,"La canción "Zijronot Shel Kadureguel
Recuerdos De Fútbol
fue lanzada por el cantante Colombiano, Hansel Camacho
en el año 2006
No se si existe otra canción del estilo Salsa
que cuente sobre la historia de un joven
 que deicidio que le gusta jugar al fútbol
y por eso llega asta escapara de la escuela par hacer lo

Sigame en el Blog o en Youtube


השיר זיכרונות של כדורגל,
"רקוארדוס דה פוטבול" בוצע על ידי הזמר הקולומביאני, הנסל קמצ'ו
בשנת 2006
אני לא יודע אם קיים שיר נוסף מסגנון הסלסה
אשר יספר על עברו של בחור צעיר
אשר החליט שהוא אוהב לשחק כדורגל
ובגלל זה הוא אף בורח מבית הספר כדי לעשות זאת

עקבו אחרי בבלוג או ביוטוב


El reí
המלך

Ay, Por jugar al fútbol
הו, בשביל לשחק כדורגל
.Yo me volaba de la escuela
הייתי בורח מבית הספר.

La maestra a mi mamá
המורה בפני אימי
.Siempre ponía las quejas
תמיד התלוננה.

Pero yo no hacia caso
אך אני לא הייתי מקשיב
No me importaban los regaños
לא היה אכפת לי מהנזיפות
Jugaba con mis amigos entre las calles de bario
הייתי משחק עם חברי בין רחובות השכונה

(Los cuadernos en el suelo)
(המחברות על הרצפה)
Eso era siempre
זה היה תמיד
(las tareas esperando)
(המטלות מחכות)
Y me regañaban
והיו נוזפים בי

Con mi pelota en mis pies
עם הכדור שלי ברגליי
Yo iba de esquina en esquina
הייתי הולך בין פינות הרחוב
Sin camisa, con el sol
בלי חולצה, עם השמש
.Que en mis espaldas caía
שעל גבי הייתה מכה.

El bullicio tras el gol
ההמולה סביב הבקעת השער
.En la calle festejábamos
ברחוב היינו חוגגים אותה.

No me olvido del vecino
אני לא שוכח את השכן
que siempre nos regañaba
שתמיד גער בנו
(Pues el balón sin querer)
(טוב כי הכדור בלי כוונה)
eso era cierto
זה קרה אמת
(Rompía el vidrio de una ventana)
(היה שובר זכוכית של חלון)

Y hoy me da mucha emoción
והיום מרגש אותי מאוד
Y recuerdo con nostalgia
ואני זוכר במבט לאחור
,Mi primer entrenador
את מאמני הראשון,
,el equipo donde yo jugaba
את הקבוצה בה הייתי משחק,
Mi debut, el primer gol
את הפעם הראשונה שלי, את השער הראשון
y El Solar del barrio
והמגרש השכונתי
.que siempre jugaba
שתמיד שיחקתי.

Oye, Carlos Losano dile a Fredy Rincon
שמע, קרלוס לוסאנו תאמר לפרדי רינקון
Que, que paso con la Baraya, mi hermano
מה, מה שקרה עם  האצטדיון הבראיה, אחי

(Coro: recordando)
מקהלה: נזכר

Ay, bendito
הו, מבורך

(Coro: momento de fútbol)
מקהלה: ברגעי כדורגל

tocando por aquí, tocando por allá
נוגע מכאן, נוגע משם
la poníamos chicitita
היינו שמים אותו קטנטן

(Coro: de nostalgia)
מקהלה: מהעבר

como un caroso
בדומה לגלעין
Y los vecinos se enojaban
והשכנים היו מתעצבנים
porque la pelota pegaba en la pared
כיוון שהכדור היה פוגע בקיר
.y la ensuciaba, eso era siempre
והיה מלכלך אותו, זה היה קורה תמיד.

los regaños de mamá
הנזיפות מאמא
porque yo no iba a la escuela
מכיוון שלא הייתי הולך לבית הספר
.y entonces rejo ventiao
ואז מוכה.

Mira, son nostalgias de un ayer
תראה, אלו סיפורי העבר של העבר
que se quedaron pegados
אשר נשארו דבוקים
.en las calles de mi barrio
ברחובות השכונה.

Y mi mamá, y mi mamá
ואמא שלי, ואמא שלי
me lavaba la ropa llena de pantao
הייתה מכבסת לי בגדים מלאים בלכלוך
!de tanto jugar fútbol ¡ahí
מרוב שהייתי משחק כדורגל, הו!

Senén Mosquera
סלן מוסקרה
.Vaya, que tiempos aquel
הו , אילו זמנים היו אלה.

Tulipán
טוליפאן

hay que meter la, mi pana
צריך להכניס אותו, חברי

(gol)
(שער)

la del 77, esa fue la mía
של שנת 77, ההיא הייתה שלי


Gol, gol,  no hubo gol,si hubo gol
שער, שער, לא היה שער, כן היה שער
ese era el comentario, entre nosotros
זה היה השיח, בינינו
Y toda la vida, la pasábamos jugando al fútbol
ואת כל החיים, העברנו במשחקי כדורגל
...incansablemente asta que llegaba
בצורה בלתי מעייפת עד שהיה מגיע...
.Gos Gual Serna
גוס גואל סרנה.

Tócale enano, toca esa pelota
תיגע לו גמד, תיגע בכדור הזה
!Toca¡
גע!

que rico, suena
איזה טוב זה נשמע

!Toca¡
גע!

la afición, el estadio
האוהדים ביציעים, האצטדיון


(Coro: yo no juego mas)
מקהלה: אני לא משחק יותר

No, no, no
לא, לא, לא

(Coro: yo no juego)
מקהלה: אני לא משחק

No, no, no, no, no puedo mas
לא, לא, לא, לא, אני לא יכול יותר
deme mi balon
תביא לי את הכדור

Coro: que me voy pa' mi casa
מקהלה: אני הולך לביתי

que me van a regañar
כי יגערו בי

deme mi pelota
תביא לי את הכדור
que me voy pa' mi casa
כי אני הולך לביתי
(deme mi balón)
(תן לי את הכדור שלי)
no juego mas
אני לא משחק יותר
por que me van a regañar
כי יגערו בי

השיר La canción



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה