יום ראשון, 13 בדצמבר 2015

Calle 13 - La Vuelta Al Mundo

Calle 13 - La Vuelta al Mundo
לגלות עולמות חדשים - קָייֶה 13

La canción "Le Galot Olamot Jadashim", La Vuelta al Mundo
 Fue escrita por Residente y lanzada por el grupo Calle 13 en el año 2010
Fue inspirada en la película "Into the wild", dirigida
 por el reconocido actor estadounidense Sean Penn
La vuelta al mundo es ese momento preciso en el que uno decide"
.darle un giro a la vida para cambiar su rumbo", dijo el cantante boricua

Sigame en el Blog o en Facebook

השיר לגלות עולמות חדשים, "לה וואלטה על מונדו"
נכתב על ידי רסידנטה ויצא לאור על ידי הלהקה קָייֶה 13 בשנת 2010
בהשראת הסרט "עד קצה העולם", בבימויו
של השחקן האמריקאי שון פן
"לגלות עולמות חדשים הרגע שבו אחד מחליט
להטות את חייו כדי לשנות את דרכו", אמר הזמר יליד האי פורטו ריקו.

עקבו אחרי בבלוג או בפייסבוק 

No Me Regalen Mas Libros
אל תתנו לי יותר ספרים במתנה
.Por Que No Los Leo
כיוון שאיני קורא אותם.
Lo Que He Aprendido
מה שלמדתי
Es Por Que Lo Veo
נובע ממה שאני רואה
,Mientras Más Pasan Los Años
בזמן שהשנים עוברות,
.Me Contradigo Cuando Pienso
אני סותר עצמי כשאני חושב.
El Tiempo No Me Mueve
הזמן לא מזיז אותי
.Yo Me Muevo Con El Tiempo
אני זז עם הזמן.
Soy, Las Ganas De Vivir
אני הוא, החשק לחיות
,Las Ganas De Cruzar
החשק לחצות,
Las Ganas De Conocer
החשק להכיר
.Lo Que Hay Después Del Mar
את מה שיש מעבר לים.

Yo Espero Que Mi Boca
אני מקווה שהפה שלי
Nunca Se Calle
לעולם לא ישתוק
.También Espero Que Las Turbinas De Este Avión Nunca Me Fallen
אני גם מקווה שמנועי מטוס זה לעולם לא יאכזבו אותי.
No Tengo Todo Calculado
אין לי את הכל מחושב
,Ni Mi Vida Resuelta
אף חיי אינם מוסדרים,
,Solo Tengo Una Sonrisa
יש לי רק חיוך
.Y Espero Una De Vuelta
ואני מצפה לאחד חזרה.

Yo Confió En El Destino
אני סומך על הגורל
.Y En La Marejada
ועל הנחשול.
Yo No Creo En La Iglesia
אני לא מאמין בכנסייה
.Pero Creo En Tu Mirada
אך אני מאמין במבטך.
Tú Eres El Sol En Mi Cara
את היא השמש בפני
.Cuando Me Levanta
כאשר היא מעירה אותי.
Yo Soy La Vida Que Ya Tengo
אני הם החיים שכבר יש לי
Tu Eres La Vida Que Me Falta
את הם החיים שחסרים לי

Así Que Agarra Tu Maleta
כך ש... קחי את המזוודה שלך
,El Bulto, Los Motetes
החבילה, החפצים,
El Equipaje, Tu Valija
הציוד, המזוודה שלך
La Mochila Con Todos Tus Juguetes
הילקוט עם כל הצעצועים שלך

...Y
ו...

:Coro
פזמון:
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Dame La Mano
תני לי ידך
Y Vamos A Darle La Vuelta Al Mundo
ונגלה עולמות חדשים
Darle La Vuelta Al Mundo
לגלות עולמות חדשים
Darle La Vuelta Al Mundo
לגלות עולמות חדשים
x2&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

,La Renta, El Sueldo
השכירות, המשכורת,
El Trabajo En La Oficina
העבודה במשרד
Lo Cambie Por Las Estrellas
החלפתי אותם בתמורה לכוכבים
Y Por Huertos De Harina 
ותמורת שדות חיטה
Me Escape De La Rutina
ברחתי מהשיגרה
Para Pilotear Mi Viaje
כדי להטיס את מסעי
Por Que El Cubo En El Que Vivía
כיוון שהמחיצות האלו שחייתי בהן
Se Convirtió En Paisaje
הפכו לנוף
Yo!, Era Un Objeto
אני!, הייתי אובייקט
.Esperando A Ser Ceniza
המחכה להיות אפר.
Un Día Decidí
יום אחד החלטתי
Hacerle Caso A La Brisa
להקשיב למשב הרוח הקלה
.A Irme Resbalando Detrás De Tu Camisa
להחליק תחת חולצתך המכופתרת.
No Me Convenció Nadie
אף אחד לא שיכנע אותי
.Me Convenció Tu Sonrisa
צחוקך שיכנע אותי.

Y Me Fui Tras De Ti
והלכתי אחרייך
Persiguiendo Mi Instinto
הולך אחר חושי הטבעי
Si Quieres Cambio Verdadero
אם את רוצה שינוי אמיתי
.Pues, Camina Distinto
אז, התהלכי אחרת.

Voy A Escaparme Hasta La Constelación Más Cercana
אברח עד קבוצת הכוכבים הקרובה ביותר
La Suerte Es Mi Oxigeno
המזל הוא החמצן שלי
Tus Ojos Son Mi Ventana
עינייך הן חלונות שלי
Quiero Correr Por Siete Lagos
אני רוצה לרוץ בשבעת אגמים
.En Un Mismo Día
ביום אחד.
Sentir Encima De Mis Muslos
להרגיש על פני ירכיי
,El Clima De Tus Nalgas Frías
את מזגו של ישבנך הקר,
Llegar Al Tope De La Tierra
להגיע אל פסגת האדמה
,Abrazarme Con Las Nubes
להתחבק עם העננים,
Sumergirme Bajo El Agua
להשקיע עצמי מתחת למים
.Y Ver Como Las Burbujas Suben
ולראות כיצד הבועות עולות.

...Y
ו...

Coro x2
פזמון

השיר  La canción



####################################
####################################
Darle La Vuelta Al Mundo
Frase ambigua : 1) rodear el planeta 2) cambiar la forma que uno vive
ביטוי דו משמעי : 1) להקיף את העולם 2) להפוך את עולמנו

Articulo sobre la canción

:Significado de la palabra motete
פירוש המילה "מוטטה":