יום שלישי, 1 בדצמבר 2015

Descemer Bueno y Issac Delgado - La Vida Es Buena

Descemer Bueno y Issac Delgado - La Vida Es Buena
החיים טובים - דסמר בואנו ויסאק דלגאדו

"La canción "Ha Jaim Tovim", "La Vida Es Buena
.es una canción del estilo Salsa
,Cantada por dos grandes músicos Descemer Bueno y Issac Delgado
fue  publicada en el año  2015
 El tema es interesante, un tipo que no tiene mucha suerte de repente se le dio
y no supo que hacer por que nunca
.estuvo en esa situación
por eso se dice que se tiene que saber perder pero también ganar
.porque algunas veces la vida teda oportunidades y uno no las ve

Sigame en el Blog o en Facebook

השיר "החיים טובים", "לה וידה אס בואנה"
הוא שיר מסגנון הסלסה.
מבוצעת על ידי שני זמרי ענק דסמר בואנו ויסאק דלגאדו,
פורסם בשנת 2015.
הנושא מעניין, בחור שאין לו מזל רב לפתע פתאום זה קרה
והוא לא ידע מה לעשות כיוון שאף פעם
הוא לא היה בסיטואציה כזאת.
לכן אומרים שצריך לדעת להפסיד
אך גם לנצח כי לפעמים החיים מעניקים לך
הזדמנויות והאחד לא רואה אותם.

עקבו אחרי בבלוג או בפייסבוק


Dale, tirale
קדימה, תתחיל

Ya tiene 37 a cuesta
יש לו כבר 37 לחובתו
Y no ganó ninguna apuesta
והוא לא זכה בשום הימור
Y nunca fue campeón
והוא מעולם לא היה אלוף
Falló en ese Balón
הוא כשל להיות ספורטאי
.Y fue a parar en la construcción
ומצא עצמו בבנייה.

Trabaja en edificios hermosos
הוא עובד בבניינים יפים
,en medio de dos barrios jugosos
בסביבת שתי שכונות יוקרה,
lo que siempre soñó
מה שהוא תמיד חלם
y nunca se le dio
והוא אף פעם לא צלח
.la vida tiene cuentos chistosos
לחיים יש סיפורים מבדרים.

Y el fin de semana
ובסוף השבוע
se acaba la vaina
הדבר מסתיים
y a olvidar las penas
וקדימה לשכוח את המכאובים
poquito a poco
לאט לאט
detrás de las barras
מאחורי הבר

:Estribillo
פזמון:
&&&&&&&&&&&&&&&&
?Que por qué estoy bebiendo¿
מדוע אני שותה?
?acaso es una ofensa¿
האם זהו עלבון?
,yo me lo he gana'o
אני הרווחתי זאת,
,yo me lo he suda'o
הזעתי בשביל זה,
.yo pago la cuenta
אני משלם את החשבון.

Pero es que estoy contento
אך אני שמח
en esa condena
בהרשעה זו
siéntate a mi lado
שב לידי
y tómate un trago
ושתה משקה
que la vida es buena
כי החיים טובים
&&&&&&&&&&&&&&&&
...la vida es buena
החיים טובים...


Compraba cada día la loto
היה קונה כל יום טופס לוטו
y se iba a trabajar en su moto
והיה הולך לעבודה על האופנוע שלו
lo que nunca pensó
מה שמעולם לא עלה בדעתו
y un día la pegó
ויום אחד הוא ניחש נכון
.ganándose el billete mayor
הוא זכה בפרס המרבי.

Qué voy a hacer con tanta plata
מה אעשה עם כל כך הרבה כסף
le dijo a su mejor amigo
הוא אמר לחברו הטוב ביותר
y el tipo lo engaño
הבחור רימה אותו
y todito le robó
וגנב לו את הכל
.el "money" se fue por donde vino
הכסף הלך מהיכן שבא.

Y por la ventana, y por la ventana
ומהחלון, ומהחלון
de su propia casa, de su propia casa
 של הבית שלו, של הבית שלו
le tocó tirarse
הוא קפץ
para escaparse de la amenaza
כדי לברוח מהאיום
Y en la bancarrota
ובחוסר כל
volvió a sus andanzas
הוא חזר דרכיו
y a olvidar las penas poquito a poco
ולשכוח את מכאוביו לאט לאט
.detrás de las barras
מאחורי הבר.

Estribillo
פזמון

la vida es buena
החיים טובים
!buenísima
מעולים!

Coro: Que la vida es buena
פזמון חוזר: החיים טובים


El buen trabajador
העובד הטוב
que sale del trabajo
 אשר יוצא ממקום עבודתו
y se va para su casa
והולך לביתו
y con el dinero que ha gana'o
ועם הכסף שהרוויח
no le alcanza pa' na
לא מספיק לו לשום דבר

Oye mira una de cal, una de arena
תשמע, תראה שני הפכים גמורים
y tira pa'lante pa' ver lo que queda
ותמשוך קדימה כדי לראות מה נותר

y aquí como mi pan,
וכאן אני אוכל את לחם שלי,
aquí bebo mi agua, mi trigo y mi avena
כאן אני שותה את המים שלי, את המשקה שלי ואת הוואנה שלי

Quien siembra su maíz
הזורע
recoge lo que siembra, recógelo
אוסף את שזרע, אסוף את זה
sonríe, respira
חייך, נשום
que la fiesta no termina
כי המסיבה לא נגמרת
Mambo, vaya que chévere
ממבו, איזה מגניב
camina Descemer
צעד דסמר

?dímelo Isaac, ¿cómo te lleva la vida
תאמר לי יסאק, איך מתייחסים אליך החיים?

La vida es un montón de cosas lindas
החיים הם אוסף של דברים יפים
sorpresas te da la vida
ההפתעות שהחיים נותנים

si papá Dios te lo dio
אם אבי, האל נתן לך
por eso nadie te lo quitó
לכן אף אחד לא גזל את זה ממך

moliendo café con mucho trabajo
טוחן קפה עם הרבה עבודה
y así es como es
וככה זה

repite el coro que vengo contento otra vez
תחזור על הפזמון כי אני מגיע שוב שמח

!Vaya qué chévere
קדימה איזה מגניב!

Estribillo
פזמון

Que la vida es buena
כי החיים טובים

השיר La canción



^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
פירוש נוסף:
yo me lo he suda'o
אני שם קצוץ על זה ובגסות "מעניין את הביצה השמאלית שלי"