יום שלישי, 12 בינואר 2016

Zoé y Denise Gutiérrez - Labios Rotos

Zoé y Denise Gutiérrez - Labios Rotos
שפתיים סדוקות - זוֹאֶה ודניסה גוטיארס

La canción "Sfataim Sdukot", Labios Rotos fue cantada por la banda Zoé
 junto a la cantante Denise Gutiérrez que actuaba bajo el seudónimo Lo Blondo en el año 2010
El album que salio mas tarde fue nominado en el Grammy Latino
Esta es un canción de amor que habla sobre las ganas de ayudar y curar la heridas

Sigame en el Blog o en Facebook

השיר שפתיים סדוקות, "לָבִיוֹס רוֹטוֹס" בוצע כסינגל על ידי הלהקה זוֹאֶה
בצירוף הזמרת דניסה גוטיארז אשר שרה בעבר תחת השם הבדוי לוֹ בלוֹנְדוֹ בשנת 2010
האלבום שיצא לאחר מכן זכה לשבחים והיה מועמד לגרמי לטיני
זהו שיר אהבה המדבר על הרצון לעזור לרפא את פצעים

עקבו אחרי בבלוג או בפייסבוק


Regálame tu corazón y déjame entrar
העניקי לי במתנה את לבך והניחי לי להיכנס
a ese lugar, donde nacen las flores
למקום ההוא, היכן שהפרחים נובטים
.donde nace el amor
היכן שנולדת האהבה.

,Entrégame tus labios rotos lo quiero besar
מסרי לי את שפתייך הסדוקות אני רוצה לנשקן,
los quiero curar, los voy a cuidar
אני רוצה לרפא אותן, אני אשמור עליהן
...con todo mi amor
עם כל אהבתי...

:Coro
פזמון:
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Es raro el amor aaah x2
האהבה היא מוזרה אההה
.que se te aparece cuando menos piensas
היא מופיעה לך כשאתה פחות מצפה לה.

Es raro el amor aaah x2
האהבה היא מוזרה אההה
!no importa la distancia, ni el tiempo ni la edad
המרחק אינו חשוב, לא הזמן וגם לא הגיל!
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

,Moja el desierto de mi alma con tu mirar
הרטיבי את מדברו של נשמתי עם התבוננותך,
con tu tierna voz, con tu mano en mi mano
עם קולך הרך, עם ידך בידי
...por la eternidad
לעולמי עד...

.Y entrégame esos labios rotos lo quiero besar
ומסרי לי את שפתייך הסדוקות אני רוצה לנשק אותן,
los quiero curar, los voy a cuidar
אני רוצה לרפא אותן, אשמור עליהן
...con todo mi amor
עם כל אהבתי...

Coro
פזמון

Amor x13
אהבה

 השיר La canción