יום רביעי, 12 במרץ 2014

Pablo Alborán - Caramelo

Pablo Alborán - Caramelo
סוכריה - פבלו אלבוראן


Besa,besa, besa,besa, besa,besa
נשקי, נשקי, נשקי, נשקי, נשקי, נשקי
con un toque de ternura
עם נגיעת רוך
y roza mis labios con dulzura
ולטפי את שפתי במתיקות
y me derrito en su boca
ואני התמוסס בפיה
y sus ojillos me miran
ועיניה הקטנות מביטות בי
me vuelvo loco por ella
אני משתגע בגללה

quiero , quiero , quiero , quiero ,quiero,quiero
אני רוצה, אני רוצה, אני רוצה, אני רוצה, אני רוצה, אני רוצה
que me regale su cintura
שתעניק לי במתנה את מותנייה
amarrarla en mi barca y navegar
לאזוק אותה בספינתי ולשוט
y que nos lleven los vientos
ושהרוחות ייקחו אותנו
donde nos quieran llevar
לאן שירצו לקחת אותנו

:Coro
פזמון:
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Sabor a Caramelo
טעם של סוכריה
te adoro
אני מעריץ אותך
te anhelo
אני כמהה אליך
sentir la pasión
להרגיש את התשוקה
te derrites con dolor
את נמסה עם כאב
Sabor a Café es el sabor de tu piel
טעם של קפה הוא הטעם של עורך
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

tus labios canela
שפתיך הן מקינמון
tus besos en la miel
נשיקותיך בדבש

El aroma de su cuello me envenena
ניחוח צווארה מרעיל אותי
y poco a poco me desnuda sobre la arena
ואט אט מפשיט על החול
sueño, sueño, sueño, sueño, sueño, sueño
אני חולם, אני חולם, אני חולם, אני חולם, אני חולם
despierto
אני מתעורר
y me tortura la mente
ונשמתי מענה אותי
quiero hacerle el amor
אני רוצה להתעלס אייתה
al compás de la marea
לפי המקצב של הגאות

!Ay¡
הו!

Coro
פזמון

labios canelo
שפתיים מקינמון
tus besos en la miel
נשיקותיך בדבש 

Sabor a Caramelo
טעם של סוכריה
te adoro
אני מעריץ אותך
te anhelo
אני כמהה אליך 
sentir tu calor
להרגיש את חומך
perfume de pasión
בושם של תשוקה
sabor a café es el sabor de tu ser caramelo
טעם של קפה זהו הטעם של היותך סוכריה

Sabor a caramelo
טעם של סוכריה
te adoro
אני מעריץ אותך
te anhelo
אני כמהה אליך