יום שישי, 16 במאי 2014

Ignacio Copani - Soy De River


Ignacio Copani  - Soy De River
אני של ריבר - איגנסיו קופאני

,"La canción "Ani shel River
Soy De River
Fue lanzada por Ignacio Copani
en el año 1997

Sigame en el Blog o en Youtube


השיר אני של ריבר,
"סוי דה ריבר"
בוצע על ידי איגנסיו קופאני
בשנת 1997

עקבו אחרי בבלוג או ביוטוב


קריאת התרגום בעברית La Traducción leída en Hebreo

Porque un día lo eligió mi abuelo
מכיוון שיום אחד בחר בכך סבי
Mi queivan she iom ejad bajar be jaj savi
.cuando el siglo apenas comenzaba
כאשר המאה רק התחילה.
.Ka-asher a me-a rak etjila
Porque en ese entonces, era un sueño
מכיוון שבאותו הזמן, זה היה חלום
Mi queivan she be-oto azman, ze aya jalom
.de rayitas negras, rojas, blancas
של פסים שחורים, אדומים, לבנים.
.Shel pasim shjorim, adumim, levanim

Porque un día me llevó mi viejo
מכיוון שיום אחד אבי לקח אותי
Mi queivan she iom ejad avi lakaj oti
.de esa mano que hoy tanto se extraña
מהיד הזאת שהיום כה מתגעגעים אליה.
.Me a iad a zot ayom ko mitga-ague-im e-lei-a
Porque así me lo enseñaron ellos
מכיוון שכך הם לימדו אותי
Mi queivan she kaj em limdu oti
.soy de River y ellos me acompañan
אני של ריבר והם מלווים אותי.
.Ani shel River ve em melavim oti

Porque igual que vos hace algún tiempo
מכיוון שבדומה לך עד לא מזמן
Mi queivan she-be dome leja ad lo mizman
aguanté mil tipos de cargadas
התאפקתי לאלפי סוגי "ירידות"
"it-apakti le alfei suguei "yeridot
Eramos el mejor cuadro ... lejos
היינו הקבוצה הכי טובה...בהרבה
A-inu a kvutsa a-ji  tova... be arbe
.y al final quedábamos sin nada
ובסופו של דבר היינו נשארים בלי כלום.
.U besofo shel davar a-inu nish-arim bli klum

:Coro
פזמון: Pizmon
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Porque vi que el arco de Amadeo
מכיוון שראיתי שהשער של אמדאו
Mi queivan she raiti she a sha-ar shel Amadeo
,a los nueve se les achicaba
למספרי תשע הוא היה הופך להיות קטן יותר,
,Le misparei te-sha u aya ofej lei-iot katan ioter
Porque vi a Daniel parar al viento
מכיוון שראיתי את דניאל עוצר את הרוח
Mi-queivan she raiti et Daniel otser et aruaj
y Pinino corriendo como si volara
ואת פינינו רץ כאילו היה עף
Ve et Pinino rats que-ilu aya af
y además yo vi jugar al Enzo
ובנוסף ראיתי את אנזו משחק
U benosaf raiti et Enzo me-sajek
?Soy de River ¿qué más me hace falta
אני  של ריבר, מה אני עוד צריך?
?Ani shel River, ma ani od tsarij
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Porque desde la primera vez que uno pone"
"מכיוון שמהפעם הראשונה שאחד מניח
Mi-queivan she me apa-am a rishona she ejad mani-aj"
un pie en la vereda del Monumental
כף רגל אחת במדרכה של המונומנטל
Kaf reguel ajat ba midraja shel a Monumental
,no puede imaginarse la vida sin la banda
הוא לא יכול לדמיין את חייו בלי "הבנדה",
,"U lo iajol le dam-ien et ja-iav bli "a banda
,como existe el viento
בדומה לקיומה של הרוח,
,Bedome le ki-yuma shel a ru-aj
como el cielo es azul
בדומה לזה שהשמיים כחולים
Bedeome le ze she a shama-im kjulim
."gracias a Dios existe River
תודה לאל ריבר קיימת".
."Toda la el River ka-iemet

Porque saben que este sentimiento
מכיוון שיודעים שאת רגש זה
Mi-queivan she iod-im she et reguesh ze
.por ningún otro color se cambia
בעד שום צבע אחר לא מחליפים.
.Ba-ad shum tseva ajer lo majlifim
Porque damos todo nuestro aliento
מכיוון שאנו נותנים את כל תמיכתנו
Mi-queivan she anu notnim et kol tmijateinu
y vivimos repletos de glorias y hazañas
ואנו חיים עם הרבה תהילות ומעללים
Ve anu jaim arbe te-ilot u ma-alalim
Soy de River y no me arrepiento
אני של ריבר ואיני מתחרט
Ani shel River ve eini mitjaret
.aunque no pueda ganar mañana
גם אם לא אוכל לנצח מחר.
.Gam im lo ujal le-natse-aj majar

Coro
פזמון Pizmon

Como mis hijos, mi viejo y mi abuelo
בדומה לילדי, אבי וסבי
Bedome le yelada-i, avi ve savi
soy de River y ellos me acompañan
אני של ריבר והם מלווים אותי
Ani shel River ve em melavim oti

*לה בנדה - הפס האלכסוני האדום וכינוי לקבוצה ריבר פלייט
 
 השיר La canción

Amadeo - Amadeo Carrizo
Pinino - Oscar Mas


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה