יום חמישי, 18 בספטמבר 2014

Reyli Barba - Amor del Bueno


Reyli Barba - Amor del Bueno
אהבה מהסוג הטוב - ראלי בארבה

,Como cuchillo en la mantequilla
בדומה לסכין בחמאה,
Entraste a mi vida cuando me moría
נכנסת לחיי כאשר גססתי.
,Como la luna por la rendija
בדומה לירח דרך החריץ,
.Así te metiste entre mis pupilas
כך נכנסת בין אישוניי.
:Coro
פזמון:
**************************************************
Y así te fui queriendo a diario
וכך התחלתי לאהוב אותך באופן יומי
Sin una ley, sin un horario
בלא שום חוק, בלא קשר לשעה
uhhhhhh, uh, uh
הוווו,הו, הו
Y así me fuiste despertando
וכך הלכת והערת אותי
De cada sueño donde estabas
מכל חלום שהיית בו
Tu uhhhhh, uh, uh
את ת ת
Y nadie lo buscaba, y nadie lo planeó así
ואף אחד לא חיפש את זה, ואף אחד לא תכנן את זה כך
En el destino estaba, que fueras para mi
היה זה בגורל שתהיי בשבילי
,Y nadie la apostaba, que aquello fuera tan feliz
ואף אחד לא  ציפה שיהיה זה כה שמח,
.Pero cupido se apiadó de mi
אך קופידון ריחם עלי.
**************************************************
suparu noo suparunee, se apiadó de mi, uh uh uh uh
סופרו נו  סופרנה ,ריחם עלי, הו הו הו הו
.suparu noo dirinou di vi di vi re, se apiadó de mi
סופרו  נו דירינו די ווי די וו רה, ריחם עלי.
Como la lluvia, en pleno desierto
בדומה לגשם במעמקי המדבר
.Mojaste de fe mi corazón, Ahogaste mis miedos
הרטבת באמונה את לבי, הטבעת את פחדי.
,Como una dulce voz, en el silencio
בדומה לקול מתקתק בשקט,
Así nos llegó el amor, "Amor del Bueno" oh
כך הגיעה אלינו האהבה, אהבה מהסוג הטוב הו
Coro
פזמון
,Y nadie la apostaba, que aquello fuera tan feliz
ואף אחד לציפה שיהיה זה כה שמח,
.Pero cupido se apiadó de mi
אך קופידון ריחם עלי.
se apiadó de mi uhnorunorunorunorunoruno
ריחם עלי...
uhhhhhhhhnorunorunoru, sorunorunorunoru
הו...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה