יום שני, 20 באוקטובר 2014

Orquesta Guayacan - Besos Bajo La Lluvia


Orquesta Guayacan - Besos Bajo La Lluvia
נשיקות תחת הגשם - אורקסטרה גואיאקאן



 ...Oh..oh ohhhh....oh ohhh
הו.. הו...

,Quiero amanecer contigo esta noche amor
אני רוצה להשכים איתך הלילה אהובה,
.para respirar el aire que respiras tu
כדי לנשום את האוויר שאת נושמת.
Quiero que cuando el sol salga
אני רוצה שכאשר השמש תצא
tu te encuentres en mi cama
את תִּימָּצְאִי במיטתי
.para que queme tu cuerpo y el mio a la vez
כדי שתשרוף את גופך וגופי בו זמנית.

Quiero que caiga la lluvia una tarde gris
אני רוצה שירד גשם בערב אפור
y cuando tu sientas frió, darte mi calor
וברגע שתרגישי קור, לתת לך את החום שלי
y que la lluvia no pare y que las horas sean largas
ושהגשם לא יפסק ושהשעות היו ארוכות
.para encontrar contigo la felicidad, el amor
כדי למצוא אייתך את האושר, את האהבה.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
.Un tiempo tan feliz quiero que me des tu
רגע כה משמח אני רוצה שתתני לי.
.Un tiempo tan feliz que no olvidaré
רגע כה משמח שלא אשכח.
x2++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


.Coro: Quiero que me des tus besos, asomado a la lluvia
מקהלה: אני רוצה שתתני לי את נשיקותיך, חשוף לגשם.

,Chicia dame un beso de tu corazón
קטנטונת העניקי לי נשיקה מלבך,
.si tu me das un beso nace una canción
אם תתני לי נשיקה שיר יוולד.

,Caía la lluvia, tu me deshagas
ירד הגשם, את תמוססי אותי,
.caricias me das, mi amor te daba
נותנת לי ליטופים ,  לך נתתי את האהבתי.

La primera ves nunca podre olvidar
את הפעם הראשונה לא אוכל אף פעם לשכוח 
.cuando aquel beso te pude robar
כאשר הצלחתי לגנוב ממך את הנשיקה הזאת.

(Guayacán)
(גואיאקאן)


Sentir tu boca mojada, dando me besos
להרגיש את הפיך רטוב, נותן לי נשיקות
Enamorada
מאוהבת

,Si en mis brazos encuentras calor
אם בזרועותיי את מוצאת חום,
.en mis besos aclaras el amor
בנשיקותיי את מבהירה את האהבה.


(Quiero que me des tus besos)
(אני רוצה שתתני לי את נשיקותייך)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה