יום חמישי, 2 באפריל 2015

Cómplices - Treinta Razones

Cómplices - Treinta Razones
שלושים סיבות - קומפליסאס

La canción "Sloshim Sibot", Treinta Razones
Fue lanzada por Cómplices
1999 En el año 

Sigame en el  Facebook o enYoutube

השיר שלושים סיבות, "טרינטה ראסונס"
בוצע על ידי קומפליסאס
בשנת 1999

עקבו אחרי בפייסבוק או ביוטוב


Porque despierto y tu pelo estalla en mi almohada
כיוון שאני מתעורר ושערך פזור על הכרית שלי
Porque regreso y quedan besos en tu boca
כיוון שאני שב ונשארות נשיקות בפיך
Porque resbalo y de nuevo tu aliento me salva
כיוון שאני מועד ושוב תמיכתך מצילה אותי

.Porque enmudeces y el mundo se desmorona
כיוון שאת שותקת והעולם מתפורר.
.Porque te nombro y sé que nombro un amuleto
כיוון שאני מזכיר אותך ואני יודע שאני מזכיר קמע.
.Porque te miras y se dispersa la tormenta
כיוון שאת מביטה בעצמך ומתעוררת לה הסערה.
.Porque la luna guarda bien nuestro secreto
כיוון שהירח שומר היטב את סודנו.
.Porque camino y sigo el rastro de tus huellas
כיוון שאני הולך ועוקב אחר שובל עקבותייך.

:Coro
פזמון:


&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Tengo 30 buenas razones para amarte
יש לי 30 סיבות טובות כדי לאהוב אותך
Y después de esas 30 tengo otras 40
ואחרי אותן 30 יש לי עוד 40
Y después de esas 40 pierdo la cuenta
ואחרי אותן 40 אני מעבד את הספירה
Y comienzo desde cero a enumerar-te
ואני מתחיל מאפס לספור לך
Que tengo 30 buenas razones para amarte
שיש לי 30 סיבות טובות כדי לאהוב אותך
Tengo 30 razones para amarte
יש לי 30 סיבות כדי לאהוב אותך
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

.Porque me mientes y sé que voy a rendirme
כיוון שאת משקרת לי ואני יודע שאני עומד להיכנע.
.Porque me duermo y sigo oliendo a tu deseo
כיוון שאני נרדם וממשיך להריח את משאלתך.
.Porque sonríes y sé que ya soy invencible
כיוון שאת מחייכת ואני יודע שאני כבר בלתי ניתן להבסה.
.Porque te acercas y vas espantando el miedo
כיוון שאת מתקרבת ואת הולכת ומבהילה את הפחד.

Coro
פזמון

השיר La canción

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה