יום שני, 3 בנובמבר 2014

Jorge Drexler y Mercedes Sosa - Sea

Jorge Drexler y Mercedes Sosa - Sea
יהיה - חורחה דרקסלר ומרסדס סוסה


,Ya estoy en la mitad de esta carretera
אני כבר נמצא באמצע דרך זאת,
.tantas encrucijadas quedan detrás
כל כך הרבה צמתי דרכים נשארו מאחור.
Ya está en el aire girando mi moneda
המטבע שלי כבר מסתובב באוויר
.y que sea lo que sea
ושיהיה מה שיהיה.

,Todos los altibajos de la marea
כל העליות ומורדות של הגהות,
.todos los sarampiones que ya pasé
כל החצבות שכבר עברתי. 
Yo llevo tu sonrisa como bandera
אני נושא את החיוך שלך כדגל
.y que sea lo que sea
ושיהיה מה שיהיה.

Lo que tenga que ser, que sea
כל מה שצריך לקרות שיקרה
.Y lo que no por algo será
ומה שלא כנראה יש סיבה לכך.
,No creo en la eternidad de las peleas
איני מאמין בניצחיותן של המריבות,
.ni en las recetas de la felicidad
גם לא במתכונים של האושר.

Cuando pasen, recibo mis primaveras
כאשר יעברו, אקבל את האביבים שלי 
,y la suerte este echada a descansar
והמזל יגורש למנוחה,
,yo miraré tu foto en mi billetera
אני אראה את תמונתך בארנקי,
.y que sea lo que sea
ושיהיה מה שיהיה.

,Y el que quiera creer que crea
ומי שרוצה להאמין שיאמין,
.y el que no, su razón tendrá
ומי שלא, את סיבותיו יש לו.
,Yo suelto mi canción en la ventolera
אני משחררת את שירי בפרץ הרוח,
.y que la escuche quien la quiera escuchar
ושישמע מי שרוצה לשמוע אותה.

Ya esta en el aire girando mi moneda  
המטבע שלי כבר מסתובב באוויר
y que sea lo que sea. x4
ושיהיה מה שיהיה.

Ya esta en el aire girando mi moneda
המטבע שלי כבר מסתובב באוויר 
.y que sea lo que sea
ושיהיה מה שיהיה.