יום ראשון, 11 בינואר 2015

Emanuel Ortega - Enamorarte

Emanuel Ortega - Enamorarte
לגרום לך התאהב - עמנואל אורטגה


Cambié las mañanas de la soledad
החלפתי את בקרי הבדידות
Por tu amor
באהבתך

,Prefiero la aventura y siempre volar
אני מעדיף את ההרפתקה ותמיד לעוף,
.Que el dolor
מאשר את הכאב.

,Busqué los caminos de la verdad
חיפשתי את דרכי האמת,
,en tu piel
בעורך,
,descubro que el mundo gira al revés
אני מגלה שהעולם מסתובב הפוך,
.que ayer
מאתמול.

:Coro
פזמון:
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
,Y encontré tanta pasión
ומצאתי כל כך הרבה תשוקה,
.en tu ojos y en tu vos
בעינייך ובקולך.
Escucho el amor golpear
אני שומע את האהבה נוקשת
.y se que voy a llegar
ואני יודע שאגיע.

Para enamorarte para amarte
בשביל לגרום לך להתאהב בשביל לאהוב אותך
,no hace falta una razón
אין צורך בסיבה,
porque te deseo y quiero estar entre tus
כי אני חושק בך ואני רוצה להיות בין
.besos
נשיקותיך.

Para enamorarte, para amarte 
כדי לגרום לך להתאהב, כדי לאהוב אותך
,no hace falta una razón 
אין צורך בסיבה,
porque tu perfume sea ha clavado 
כי הבושם שלך ננעץ
,aquí en mis huesos
כאן בעצמותי,
.porque enamorarte, para mi es un nuevo sueño
כי לגרום לך להתאהב, בשבילי הוא חלום חדש.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

,Las horas que pasan no volverán a correr 
השעות שחולפות לא תעבורנה שוב,
.mi vida me busca de otro lugar, otro amanecer
החיים שלי מחפשים אותי ממיקום אחר, מזריחה אחרת.
!Que solo el tiempo sabe esperar, yo no se¡
רק הזמן יודע לחכות, אני לא!
.Presiento que nace la libertad, sin temer
אני מרגיש שהחופש נולד, מבלי להתבייש.

Coro
פזמון

$$$$$$$$$$$$$$$$
.un nuevo sueño
חלום חדש
(.un nuevo sueño)
חלום חדש.
$$$$$$$$$$$$$$$$
x5