יום רביעי, 21 בינואר 2015

Pedro Perea - La Salsa De La Paz

Pedro Perea  - La Salsa De La Paz
הסלסה של השלום - פדרו פראה



,Oye
שמע,
?Porque duermes , cuando debes estar despierto¿
מדוע אתה ישן, כאשר עליך להיות ער?
.Despiertan que el mundo les ofrece tanta maravilla
התעוררו כי העולם מציע כל כך הרבה נפלאות.
?Porque pelear? ¿porque discutir por un lógico¿
מדוע לריב? מדוע להתווכח על ההגיוני?

Lo sabes tú, que quizás ese mismo
אתה יודע זאת, שאולי אותו אחד
.mañana te puede ayudar
מחר יכול לעזור לך.

Vamos todos a brindar por la paz
בואו כולם להרים כוסית למען השלום
.y que haya amor y amistad en este mundo
ושתהיה אהבה וחברות בעולם זה.

...Y dice
ותאמר...

######################################
.Coro: Paz, no quiero guerra yo, queremos paz
מקהלה: שלום, איני רוצה מלחמה, אנו רוצים שלום.
######################################

,Oiga hermano porque aun que duermen
שמע אחי אף על פי שהם ישנים,
.cuando deben estar de pie
בזמן שהם אמורים לעמוד.

,Dese cuanta lo que está haciendo
שים לב מה הוא עושה,
.ponga en mente lo que van hacer
תפנים את מה שהוא עומד לעשות.

Yo, de mi parte no quiero guerra
אני, מהצד שלי איני רוצה מלחמה
.Lo que quiero es felicidad
מה שאני רוצה זה את האושר.

,Vengan todos a ser hermanos
בואו כולם להיות אחים,
.para que haya felicidad
כדי שיהיה אושר.

Oye, este es mi mensaje por la paz del mundo
שמע, זהו מסרי שלמען שלום העולם

#####################
!Coro: ¡Queremos paz
מקהלה: אנו רוצים שלום!
#####################

,Yo no quiero que haya guerra
אני לא רוצה שתהיה מלחמה,
.solo quiero felicidad
אני רק רוצה אושר.

,Ay, Vamos a echar pa' delante
הו, בואו נתקדם קדימה,
.porque solo queremos paz
מכיוון שאנו רק רוצים שלום.
,Oiga hermano esta es la verdad
שמע אחי זוהי האמת,
.oye hermanito escucha mi moña
שמע אח קטן תקשיב להכרזותיי.

!Me voy¡
אני הולך!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה