יום חמישי, 19 במרץ 2015

Barbaro Fines y Mayimbe - De la Habana a Peru


Barbaro Fines y Mayimbè - De la Habana a Perù
מהוואנה עד פרו - בארבארו פינס והמאימבה

,"La canción "Me Habana ad Peru
De la Habana a Perù
fue lanzada por Barbaro Fines y Mayimbè
en le año 2011

Sigame en el Blog o en Facebook

השיר מהוואנה עד פרו,
"דה לה הוואנה אה פרו"
בוצע על ידי בארבארו פינס והמאימבה
בשנת 2011

עקבו אחרי בבלוג או בפייסבוק





"Oye Mami,  "De La Habana a Perú
שמעי חמודה, "מהוואנה עד פרו"
Vamos
קדימה

Bueno tema dedicado a los hermanos
טוב, נושא המוקדש לאחים
Peruanos, Cubanos de Lima y del mundo entero
פרואנים, קובנים של לימה ושל כל העולם
Y a mi Broder Gishermo Gitana, Ha
ולאחי גיג'רמו גיטאנה, אה

Hace ya tiempo que quería contarte esta gran historia
זה זמן רציתי לספר את סיפור גדול זה
De lo que tuve que pasar para alcanzar la gloria
על מה שהייתי צריך לעבור כדי להגיע להצלחה
Te contare con lujos y detalles lo que yo he pasado
אספר לך בפירטי פרטים את מה שעברתי
.Y lo que tuve que sufrir en esa isla que yo tanto amo 
ואת שהייתי צריך לסבול באי הזה שאני כה אוהב.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Queriendo hacer la música que sale de mi corazón
רציתי לעשות את המוזיקה אשר יוצאת מלבי
Viviendo día a día del maltrato y la traición
חי מיום ליום מהיחס העוין והבגידה
Es un milagro lo que me paso
זהו נס מה שקרה לי
Mi música volví a encontrar
את המוזיקה שלי שבתי למצוא
De nuevo yo encontré mi ritmo en mi corazón
מחדש מצאתי את קצבי בתוך לבי
x2^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Oye, manos pa'rriba
שימעו, ידים כלפי מעלה
llego el Mayimbè
הגיע המאימבה
,dedicado a los ser humanos Peruanos
מוקדש לבני האדם הפרואנים,
Cubanos de Lima y del mundo entero
קובנים מלימה ומכל העולם

:Coro
מקהלה:
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
De La Habana a Perú
מהוואנה עד פרו
,es un milagro lo que me paso
זהו נס מה שקרה,
ya no me gustan las cubanas
אני כבר לא אוהב את הקובניות
ahora me gustan las peruanas
אני עכשיו אוהב את הפרואניות
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

,Es  un milagro lo que me paso
זהו נס מה שקרה לי,
ya no me gustan las cubanas
אני כבר לא אוהב את הקובניות
,ahora me gustan las peruanas
אני עכשיו אוהב את הפרואניות,
"Cojones"
"יה מזדיינים"

(De La Habana a Perú)
(מהוואנה עד פרו)
Hay nomas
בדיוק ככה
(es un milagro lo que me paso)
(זהו נס מה שקרה לי)
abusadores
נצלנים
(ya no me gustan las cubanas)
(אני כבר לא אוהב את הקובניות)
(ahora me gustan las peruanas)
(עכשיו אני אוהב את הפרואניות)

,Mira, Recibí maltratos
הביטי, קיבלתי יחס רע,
recibí humillaciones también
הושפלתי גם כן
.desde La Habana a Perú
מהוואנה עד פרו.
Mamita para que lo bailes tú ,tú
חמודה כדי שתרקדי את זה את, את

,Esto es
זה נועד,
,Para que lo baile la abuela
בשביל שהסבתא תרקוד אותו,
,metales
נגני כלי נשיפה,
y todos niñitos que se van para la escuela también
וכל הילדים שהולכים לבית הספר גם כן
Así que ¿preparado? llego el Mayimbè
אם כך,אתה מוכן? הגיע המאימבה 

:Coro
מקהלה:
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Para que lo baile la abuela
כדי שהסבתא תרקוד אותו
y los niñitos que se van para la escuela
והילדים שהולכים לבית הספר
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

?Como dice¿
איך הוא אומר?

:Coro
מקהלה:
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Para que lo bailen
כדי שירקדו את זה
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
,Para que lo bailen todos
כדי שכולם ירקדו את זה,
todos también nene
כולם גם הילד


Preparados que esto va para Ochun
מוכנים כי זה מכוון ל אוצ'ון
,la madre de todos los cubanos
אמם של כל הקובנים,

:Coro
מקהלה:
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Para que lo baile la abuela
כדי הסבתא תרקוד אותו
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

la dueña de oro, de la miel y siete rayos también
האדונית הזהב, הדבש ושל שבע הלהבות המקודשות גם כן

,Así que mano para arriba Mayimbèros
כך שידיים כלפי מעלה מאימברוס,
.los Mayimbèros ya nacieron
המאימברוס כבר נולדו.
,Por eso cintura
לכן מותניים,
.manos pa'rriba todo el mundo
כל העולם ידיים כלפי מעלה.
Oye, Barbaro Fines
שמע, בארבארו פינס
nació el Mayimbère
נולדו המאימבה
y ahora que x2
ועכשיו מה

esto es
זה מוקדש
,para Miami
בשביל מיאמי,
la gente de Francia, Nueva York, Italia de Milano
האנשים מצרפת, ניו יורק,איטליה ממילאן

y los cubanos de Lima y del mundo entero
והקובנים מלימה ומהעולם כולו
.los Mayimbèros ya nacieron, mami, ya nacieron
המאימברוס כבר נולדו, חמודה, כבר נולדו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה