יום חמישי, 9 בפברואר 2017

Herencia de Timbiquí - Te invito


Herencia de Timbiquí - Te invito
אני מזמין אותך - הרנסיה דה טימביקי

,"La canción "Ani mazmin otaj
Te invito
Fue lanzada por Herencia de Timbiquí
en el año 2011

Sigame en el Facebook o en Youtube

השיר אני מזמין אותך,
"טה ינויטו"
בוצע על ידי הרנסיה דה טימביקי
בשנת 2011

עקבו אחרי בפייסבוק או ביוטוב




,Te regalo la primera planta 
אני נותן לך במתנה את השתיל הראשון
Ani noten laj be matana et a shtil a rishon
que en  mi vida yo sembré en la tierra
בחיי אשר שתלתי באדמה
Be jaiai asher shatalti ba adama
,te regalo el cofrecito
אני נותן לך במתנה את הקופסה הקטנה,
,Ani noten laj bematana et a kufsa aktana
 que antes de morir me regalo la abuela
 אשר לפני מותה נתנה לי סבתא במתנה
Asher lifnei mota natna li savta be matana
te regalo la emoción que sentí
אני מעניק לך במתנה את ההתרגשות אשר הרגשתי
Ani ma-anik laj be matana et a-itragshut asher ergashti
.al ver nacer a mi primer hermano
כאשר ראיתי את אחי הראשון נולד.
.Ka-asher ra-iti et aji a rishon nolad
la sonrisa de mama, al verme
החיוך של אמא, כאשר היא ראתה אותי
A jiyuj shel ima, ka-asher y ra-ata oti
.deletrear y mis primeros pasos
מאיית וצעדיי הראשונים.
.Me-ayet u tse-adai a rishonim


&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Mi primer amor de infancia
אהבת הילדות הראשונה שלי
A-avat a ialdut a rishona sheli
y mis primeros zapatos
והנעליים הראשונות שלי
Ve a na-alaim a rishonot sheli
mi primera travesura
ההשתובבות הראשונה שלי
A-ishtovevut a rishona sheli
y el desorden de mi cuarto
והבלאגן בחדר שלי
Ve a balagan bajeder sheli
x2&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

:Coro
פזמון: Pizmon
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Mi primer día del colegio
יומי הראשון בבית הספר
Yomi a rishon be-veit a sefer
mi peinado, mi primer cuaderno
התסרוקת הראשונה שלי, המחברת הראשונה שלי
A tisroquet sheli, a majberet a rishona sheli
mis amigos de secundaria
חבריי לחטיבה
Javerai la jativa
mi pasado y todo eso
העבר שלי וכל זה
E-avar sheli ve jol ze
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Coro
פזמון Pizmon

,Te invito a vivir conmigo
אני מזמין אותך לעבור איתי,
,Ani mazmin otaj la-avor iti
las lunadas
את ההתקהלות לאור ירח
Et a it-ka-alut leor iare-aj
que realizan en mi pueblo
אשר עורכים בעירי
Asher orjim be iri
las noches de luna llena
בלילות של ירח מלא
Ba leylot shel iare-aj male
y los aguaceros cuando ya es invierno
ובגשמי הזלעפות הקצרים כשכבר חורף
U be guishmei a zalafot a ktsarim kshe kvar joref
,nuestras fiestas patronales
את פסטיבלי הפטרונים שלנו,
,Et festivalei a patronim shelanu
 a ver los arrullos en cada diciembre
לראות את קריאות החיזור בכל דצמבר
Lir-ot et kri-ot a jizur bejol detsember
y juntos en año nuevo
וביחד בשנה החדשה
U be iajad ba shana a jadasha
,tratar de cumplir
לנסות להגשים,
,Le nasot le agshim
.los sueños que se tienen
את החלומות שיש.
.Et a jalomot she iesh

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
La experiencias de mis viejos
חוויותיהם של הורי
Javaiotei-em shel orai
y en el dolor de sus ancestros
וכאבם של אבותיהם
U jevam shel avotei-em
los poderes de sus Dioses
כוחם של אליליהם
Kojam she elilei-em
sus odios y sus anhelos
שנאותיהם וגעגועם
Sin-otei-em ve ga-agu-am
x2&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Mi futuro, mi vos, mi aliento
עתידי, קולי, נשימתי
Atidi, koli, neshimati
solo quiero ponerlo en tus manos
אני רק רוצה להפקיד אותם בידייך
Ani rak rotse le-afkid otam be-iada-ij
,y a medida que pase el tiempo
ועם חלוף הזמן,
,Ve im jalof azman
.que comprendas que te amo
שתפנימי שאני אוהב אותך.
.She tafnimi she ani o-ev otaj

Coro
פזמון Pizmon

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
,Con el tiempo entenderás
עם הזמן את תביני,
,im a zman at tavini
que es amor puro amor
מה היא אהבה טהורה
Ma y a-ava te-ora
x2^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Sabrás que en la madruga 
את בטח כבר יודעת שמוקדם בבוקר
At betaj kvar ioda-at she mukdam baboquer
voy a llenarte de amor
אמלא אותך באהבה
Emale otaj be a-ava
con el tiempo entenderás
עם הזמן את תביני
im a zman at tavini
que es amor, puro amor
מה היא אהבה, אהבה טהורה
Ma y a-ava, a-ava te-ora
solo para ti, x3
רק בשבילך
Rak bishvilej
yo compuse esta canción
אני כתבתי את שיר זה
Ani katavti et shir ze
mi amor
אהובתי
A-uvati

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
,Con el tiempo entenderás
עם הזמן את תביני,
,im azman at tavini
 que es amor puro amor
מה היא אהבה טהורה
Ma y a-ava te-ora
x2^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

השיר La canción

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה